  • 1. Data: 2008-06-17 11:29:29
    Temat: KK rozliczana w dolarach
    Od: -Dorota- <d...@N...pl>

    Witam,

    zastanawiam się nad wyrobieniem sobie KK rozliczanej w dolarach,
    miałaby to być druga KK, raczej na zasadach "zapasowej".
    Używałabym wszędzie tam, gdzie korzystniejsze byłoby rozliczanie
    w USD (np. zakupy przez internet czy zagraniczna podróż poza
    strefę euro) albo w momencie, gdy podstawowa karta odmówiłaby
    posłuszeństwa.

    Limit nie musi być jakiś wielki, tym bardziej, że z jedną kartą
    i kredytem hipotecznym chyba na wiele liczyć nie mogę.

    Fajnie by było, gdyby była jak najtańsza w utrzymaniu, mile
    widziany dostęp przez internet do konta karty. Mile widziane
    minimum formalności przy wyrabianiu karty.

    Co polecacie?

    Dzięki, pozdrawiam
    --
    Dorota Kulas
    dorotaq (at) wp . pl

  • 2. Data: 2008-06-17 11:54:08
    Temat: Re: KK rozliczana w dolarach
    Od: "Tomek." <p...@o...pl>

    Użytkownik "-Dorota-" <d...@N...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > widziany dostęp przez internet do konta karty. Mile widziane
    > minimum formalności przy wyrabianiu karty.

    ja używam do tego KK MC z ING
    bardzo dobre przeliczniki.

    pzdr
    t.

  • 3. Data: 2008-06-17 12:06:09
    Od: "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl>

    Użytkownik "Tomek." <p...@o...pl> napisał w wiadomości

    > ja używam do tego KK MC z ING
    > bardzo dobre przeliczniki.

    Jednakże nie jest ona rozliczana w USD. W USD jest rozliczana VG ING.

    marekz

  • 4. Data: 2008-06-17 15:22:45
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Tue, 17 Jun 2008 11:29:29 +0000 (UTC), -Dorota- wrote:

    > Co polecacie?

    Jeśli zapomnisz o podglądzie internetowym to chyba najlepsza byłaby jedna z
    kart kredytowych z Polbanku.

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 5. Data: 2008-06-17 21:22:17
    Od: "Nika" <n...@a...pl>

    Visa Inteligo jest debetówką, ale z możliwością transakcji przez Internet i
    rozliczaną w dolarach. Koszty przy saldzie >100 zł = 0,99 zł miesięcznie.

    --
    Nika
    Pisz tutaj

  • 6. Data: 2008-06-17 22:05:21
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

> [...]
    > rozliczaną w dolarach. Koszty przy saldzie >100 zł = 0,99 zł miesięcznie.

    w USD jest rowniez rozliczania netkarta z Multi, ale tutaj tylko operacje
    bez fizycznego udzialu karty

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 7. Data: 2008-06-18 05:39:23
    Od: -Dorota- <d...@N...pl>

    RobertS <b...@p...pl> wrote:

    > w USD jest rowniez rozliczania netkarta z Multi, ale tutaj tylko operacje
    > bez fizycznego udzialu karty

    Dzięki, ale nie chcę zakładać kolejnego (4-tego) konta w banku :)),
    a netkarta odpada właśnie ze względu na możliwość użycia tylko w
    internecie.

    Póki co rozejrzę się w tym Polbanku.

    Dorota Kulas
    dorotaq (at) wp . pl