eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKK w INGKK w ING
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!news.chmurka.net!.POSTED!not-for-mail
    From: Kapsel <k...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: KK w ING
    Date: Wed, 12 Dec 2012 15:21:13 +0100
    Organization: news.chmurka.net
    Lines: 23
    Message-ID: <kmaoad6l28cq$.dlg@kapselek.net>
    NNTP-Posting-Host: 194.181.161.174
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: somewhere.invalid 1355322073 24931 194.181.161.174 (12 Dec 2012 14:21:13
    GMT)
    X-Complaints-To: abuse-news.(at).chmurka.net
    NNTP-Posting-Date: Wed, 12 Dec 2012 14:21:13 +0000 (UTC)
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    X-Authenticated-User: Borowy
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:584283
    [ ukryj nagłówki ]


    Mam głupi problem z kartą kredytową w ING.
    Otóż korzystamy z niej w firmie do różnych małych zakupów, dotąd
    wystarczało podać normalnie dane do KK w PayU i transakcje szły jak trzeba.

    Od wczoraj w dwóch różnych serwisach (doładowanie telefonu i księgarnia) po
    podaniu PayU danych karty system przenosi mnie do logowania w ING gdzie
    trzeba zatwierdzić transakcję.

    Dziś pofatygowałem księgowego do konkretnej transakcji, podał te dane i...
    nic. PayU przysłało maila że "zlecenie jest przekazywane do realizacji", w
    księgarni transakcja ma status niezrealizowanej.

    Wychodzi, że bodaj ING puściło normalnie przelew do PayU? :>

    Ktoś się orientuje o co biega, czy były jakieś zmiany, czy można to
    wyłączyć i korzystać normalnie z KK, jak wcześniej?


    --
    Kapsel
    http://kapselek.net
    kapsel(malpka)op.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1