  • 11. Data: 2004-08-20 11:53:38
    Temat: Re: KK w Raiffeisen
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Od zawsze. Debetowe wydawane sa czesciej w PL karty Electron, a i wsrod
    kart
    > charge wiecej roznych Goldow niz Classic.

    Ktoś Cię okrutnie okłamał ;-)))) A poważnie, to masz braki w wiadomościach -
    zamiast się upierać lepiej doczytaj co trzeba zanim popełnisz kolejnego
    posta ;-)

  • 12. Data: 2004-08-20 12:15:07
    Od: "Daniel M.J." <q...@c...pbz>

    (...ciach...)

    Ja tej dyskusji nie wywolywalem. Tylko odpowiedzialem na pytanie, czy KK
    Nova, jest Classic czy Electron.

    Jak dla mnie EOT.

    Daniel

  • 13. Data: 2004-08-20 12:18:36
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Ja tej dyskusji nie wywolywalem. Tylko odpowiedzialem na pytanie, czy KK
    > Nova, jest Classic czy Electron.

    I odpowiedziałes błędnie - a na dodatek powiązałeś pojęcie "Classic" z
    jednym typem umowy bank-klient. No ale skoro jesteś uparty w trwaniu w
    niewiedzy, to nikt na to nic nie poradzi. Tylko nie wprowadzaj w błąd innych
    przy okazji. EOT.

  • 14. Data: 2004-08-20 12:25:54
    Od: "Daniel M.J." <q...@c...pbz>

> [...]
    > jednym typem umowy bank-klient. No ale skoro jesteś uparty w trwaniu w
    > niewiedzy, to nikt na to nic nie poradzi. Tylko nie wprowadzaj w błąd

    Zatem jednak nie EOT. O co pytal tworca watku? Czy karta Nova jest karta
    "electronic use only" czy jest klasyczna karta nie wymagajaca obecnosci w
    czytniku. A to ze rozszerzenie odpowiedzi o grace-periodzie odniosles do
    wszelkich kart Visa Classic, to juz nie moja wina. Watek dotyczyl KK
    Raiffeisena, a nie innych kart Visa.

    Daniel

  • 15. Data: 2004-08-20 12:39:47
    Od: "JaKi" <j...@j...pl>

    Użytkownik "Daniel M.J." <q...@c...pbz> napisał w wiadomości

    > Zatem jednak nie EOT. O co pytal tworca watku? Czy karta Nova jest karta
    > "electronic use only" czy jest klasyczna karta nie wymagajaca obecnosci w
    > czytniku.

    Autor watku pytal sie "Czy ichniejsza Visa Nowa to Classic czy Electron?"

    IMHO Elektrony niektorych bankow nie wymagaja tez obecnosici w terminalu i
    mozna nimi placic np w Internecie.

    A odp na pytanie autora watku - Classic.

    A to ze rozszerzenie odpowiedzi o grace-periodzie odniosles do
    > wszelkich kart Visa Classic, to juz nie moja wina. Watek dotyczyl KK
    > Raiffeisena, a nie innych kart Visa.

    A tu nie wiem o co Ci chodzi. Ale braki powinieneś uzupełnić przed pisaniem
    na grupę ;-)

    --
    JaKi

  • 16. Data: 2004-08-20 12:42:35
    Od: "JaKi" <j...@j...pl>

    > Poza tym jaki byl kontekst odpowiedzi? Taki, ze Nova jest bardziej Classic
    > niz Electron.

    Ona jest typową kartą Classic - żadne bardziej czy mniej.

    Ma tylko dluzszy _grace-period_, co wskazuje na sposob
    > funkcjonowania. Tyle.

    Dłuższy od czego GP?

    --
    JaKi

  • 17. Data: 2004-08-20 12:45:29
    Od: "Daniel M.J." <q...@c...pbz>

    Użytkownik "JaKi"
    <jarek_popieljakchceszcoswyslacusun@jakchceszcoswysl
    acusungazeta.pl> napisał
    w wiadomości news:cg4rel$gbe$1@inews.gazeta.pl...
    > Autor watku pytal sie "Czy ichniejsza Visa Nowa to Classic czy Electron?"

    O parafrazie kolega zapewne nie slyszal.

    > A odp na pytanie autora watku - Classic.

    I tak wlasnie odpowiedzialem. Dodajac informacje o _grace-period'zie_.

    > A tu nie wiem o co Ci chodzi. Ale braki powinieneś uzupełnić przed
    pisaniem
    > na grupę ;-)

    Kto zatem ma braki? :-)

    Daniel

  • 18. Data: 2004-08-20 12:47:04
    Od: "JaKi" <j...@j...pl>

    >No ale skoro jesteś uparty w trwaniu wniewiedzy, to nikt na to nic nie
    poradzi.

    A tam, PANIE Glenn ;-) Niektórzy wiedzą lepiej i pójda w zaparte i jeszcze
    uda im się np. wmówić ludziom z Rajfiego że "Nova jest bardziej Classic niz
    Electron". ;-)

    --
    JaKi

  • 19. Data: 2004-08-20 12:50:25
    Od: yayco <i...@s...com>

    Był(a) to - jak się zdaje- piątek, cyfrowe zegarki pokazywały, jak raz,
    14:47,kiedy JaKi napisał(a):

    > A tam, PANIE Glenn ;-) Niektórzy wiedzą lepiej i pójda w zaparte i jeszcze
    > uda im się np. wmówić ludziom z Rajfiego że "Nova jest bardziej Classic niz
    > Electron". ;-)

    Bo ma dłuższy... ;-)))

  • 20. Data: 2004-08-20 12:53:07
    Od: "JaKi" <j...@j...pl>

    > O parafrazie kolega zapewne nie slyszal.

    Parafraza jest powtorzenie slow autora, a nie tworzenie nowych rzeczy. Autor
    watku nie pytal sie czy karta wymaga czy nie obecności w czytniku. Bo już
    pisałem - są VE które nie wymagają obecności w czytniku. Pytanie było tylko
    czy jest to VC czy VE.

    > I tak wlasnie odpowiedzialem. Dodajac informacje o _grace-period'zie_.

    Oświeć mnie czy jak piszesz coś to tak od sobie? Napisałeś "Tylko z krotszym
    _grace-period'em_." Od czego krószy ten GP?

    > Kto zatem ma braki? :-)

    Temu kto pisze niezbyt zrozumiale ;-)

    --
    JaKi