  • 21. Data: 2004-08-20 12:53:23
    Temat: Re: KK w Raiffeisen
    Od: "Daniel M.J." <q...@c...pbz>

    Użytkownik "JaKi"
    <jarek_popieljakchceszcoswyslacusun@jakchceszcoswysl
    acusungazeta.pl> napisał
    w wiadomości news:cg4rk2$h5n$1@inews.gazeta.pl...

    > Ona jest typową kartą Classic - żadne bardziej czy mniej.

    Jesli zatem jest typowa Classic to jest bardziej Classic (ktora jest
    calkowicie) niz Electron (ktora nie jest wcale). Zawsze moze byc bardziej i
    mniej.

    > Ma tylko dluzszy _grace-period_, co wskazuje na sposob
    > Dłuższy od czego GP?

    Krotszy mialo byc. Tak jak napisalem pierwotnie.

    Daniel

  • 22. Data: 2004-08-20 12:55:41
    Od: "JaKi" <j...@j...pl>

    Użytkownik "Daniel M.J." <q...@c...pbz> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Jesli zatem jest typowa Classic to jest bardziej Classic (ktora jest
    > calkowicie) niz Electron (ktora nie jest wcale).

    A i tu się znowu mylisz ;-) Są VE które mają "coś" w sobie z VC ;-) Ale nib
    dotrzesz do tego poziomu to podstawą będzie poznanie typów kart ;-)

    > Krotszy mialo byc. Tak jak napisalem pierwotnie.

    No to krótszy od czego?

    --
    JaKi

  • 23. Data: 2004-08-20 14:04:43
    Od: "paulos23" <USUŃ_TOpaul@gazeta.pl>

    ....hmm a wydawało się że będzie to wątek co najwyżej dwupostowy... ;)

    --
    pozdrowienia,
    paulos23

  • 24. Data: 2004-08-20 15:15:20
    Temat: [Rozmiary ;-) ] Re: KK w Raiffeisen
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Bo ma dłuższy... ;-)))

    Classic ma dłuższy ? No to wolę Classic ;-))))))

  • 25. Data: 2004-08-20 15:16:06
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > poradzi.
    >
    > A tam, PANIE Glenn ;-)

    Dobrze PANI Jaki ;-)

  • 26. Data: 2004-08-20 15:19:50
    Temat: Re: [Rozmiary ;-) ] Re: KK w Raiffeisen
    Od: yayco <i...@s...com>

    Był(a) to - jak się zdaje- piątek, cyfrowe zegarki pokazywały, jak raz,
    17:15, kiedy Glenn napisała:

    > Classic ma dłuższy ? No to wolę Classic ;-))))))

    Najdłuższy w Polsce to ma podobno jeden master...

  • 27. Data: 2004-08-20 15:24:31
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Najdłuższy w Polsce to ma podobno jeden master...

    I ma ksywę "yayco" zapewne ;-))))

  • 28. Data: 2004-08-20 15:28:27
    Od: yayco <i...@s...com>

    17:24,kiedy Glenn napisał(a):

    > I ma ksywę "yayco" zapewne ;-))))

    Chciałbym bardzo, Miła Pochlebczyni, ale szło mi o GP MasterCarda w
    KredytBanku.

    Ale się staram za to.

  • 29. Data: 2004-08-20 16:46:40
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Fri, 20 Aug 2004 17:15:20 +0200, "Glenn" <g...@b...pl>
    wrote:

    >Classic ma dłuższy ? No to wolę Classic ;-))))))

    Jak powidział pewien bankier: lepiej mieć długi niż krótki.
    --
    Jarek Andrzejewski

  • 30. Data: 2004-08-20 19:35:13
    Od: "JaKi" <j...@j...pl>

    > Classic ma dłuższy ? No to wolę Classic ;-))))))

    Nie długość a technika ;-) Choć w przypadku techniki w Rajfim to dopiero
    początki :-)

    --
    JaKi