  • 11. Data: 2009-06-01 10:04:25
    Temat: Re: KK w bph
    Od: "k...@w...pl" <k...@w...pl>

    On 1 Cze, 11:50, "Br" <b...@p...onet.pl_NOSPAM> wrote:

    > No to jak widać na moim przykładzie, "na 100%" się zmieniło. Mogę to
    > skwitować jednym w tej sytuacji:
    >
    > ODRADZAM KORZYSTANIE Z USŁUG BANKU BHP S.A.!

    Rzucilem okiem na info o ich KK, zeby sprawdzic, czy sos sie zmienilo.
    Na stronie poswieconej kartom, podaja, ze przelew z KK (brak info, czy
    traktowany jako operacja gotowkowa, czy bezgotowkowa) kosztuje robiony
    internetowo 1% minimum 1 zl.
    W TOIP jest to 2 %, minimum 3,99 zl.

    Pamietam rozczarowana mine "menagerki" z oddziailu BPH, w ktorym
    zamykalem karte, gdy poinformowawszy mnie (juz po przyjeciu moich
    dyspozycji, podpisaniu kwitow i wprowadzeniu tego w system), ze bede
    musial i tak zaplacic za odnowienie wlasnie wypowiedzianej karty,
    uslyszala, ze 2,5 miesiaca wczesniej zglosilem w tej samej placowce
    zastrzezenie, ze karta nie bedzie odnawiana, oraz ze mam pisemne
    potwierdzenie (a jak wprowadzajacy bronil sie, przed potwierdzeniem
    pisemnie czego dotyczyla operacja, ktorej potwierdzenia zazadalem...)
    z trescia dyspozycji i podpisem jej pracownika.

  • 12. Data: 2009-06-01 10:08:52
    Od: "MarekZ" <b...@a...pl>

    Użytkownik "Br" <b...@p...onet.pl_NOSPAM> napisał w wiadomości

    > No to jak widać na moim przykładzie, "na 100%" się zmieniło. Mogę to
    > skwitować jednym w tej sytuacji:
    >
    > ODRADZAM KORZYSTANIE Z USŁUG BANKU BHP S.A.!

    Ty wykonałeś inną procedurę niż ja. Ja telefonicznie zastrzegałem kartę, nie
    składałem żadnego oświadczenia o rezygnacji z karty. Jeden raz potem nic nie
    robiłem a drugi raz kilka tygodni później wziąłem pisemne potwierdzenie
    dyspozycji zastrzeżenia (wówczas było darmowe, nie wiem jak teraz, o
    ewentualne zwolnienie z opłaty za karrtę w BPH będę występował w sierpniu to
    wtedy się tym zainteresuję).

    Odradzasz bank z powodu tego, że postąpił zgodnie z regulaminem karty? O ile
    Ci sięchce, zawsze możesz złożyć reklamację i liczyć na dobrą wolę banku,
    która może wyrazić się w ten sposób, że jeśli zdecydujesz się utrzymać ich
    kartę, anulują tę opłatę. A potem ją sobie już darmowo zamkniesz.

  • 13. Data: 2009-06-01 10:10:28
    Od: "k...@w...pl" <k...@w...pl>

    On 1 Cze, 12:04, RobertS <b...@x...pl> wrote:

    > Ty z karty zrezygnowałeś, a Marek ją zastrzegł - to nie to samo!
    >
    > Poza tym nie rozumiem dlaczego za swoje postępowanie winisz bank?
    > Zawaliłeś sprawę i bank postąpił prawidłowo - każdy inny zrobiłby tak samo!

    A tu to masz racje - i tak chyba zlagodzili zasady, bo jak ja mialem u
    nich KK, to w regulaminie pisalo, ze nowa KK jest wystawiana miesiac
    przed utrata waznosci starej, a zastrzec "niewystawianie" nalezy
    miesiac przed terminem wystawienia - stad moja wizyta w banku 2,5
    miesiaca przed wygasnieciem waznosci KK.

  • 14. Data: 2009-06-01 20:46:58
    Od: Grzegorz Szczepanik <g...@w...pl>

    > Mam jednak wątpliwości co do zasadności takiej opłaty za produkt, który nie
    > mógł i nie będzie mógł być nigdy użyty. O ile formalnie może i wszystko jest
    > ok, ale z etyką prowadzenia biznesu przez bank nie ma to nic wspólnego
    > (pobranie opłaty za usługę, której nie będzie świadczył!)
    > Czy da się w jakiś sposób odzyskać te pieniądze?

    W 2004 r. likwidowałem konto w BPH i pomiędzy wyczyszczeniem konta z
    pieniędzy a złożeniem dyspozycji likwidacji konta wygenerowała się
    opłata za nową kartę (debetową). Gdy przyszedlem do oddzialu zostałem
    poinformowamy o konieczności zapłacenia za wznowienie, odmówiłem, opłata
    została anulowana na poziomie placówki. Zwrociłem przy tym niaktywną i
    niepodpisaną kartę. Inna rzecz, że 5 lat temu to banki jednak trochę
    inaczej działały, jednak reklamację spróbowałbym napisać...

    Pozdrawiam,
    Grzegorz Szczepanik