    From: "k...@w...pl" <k...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: KK w bph
    Date: Mon, 1 Jun 2009 03:04:25 -0700 (PDT)

    On 1 Cze, 11:50, "Br" <b...@p...onet.pl_NOSPAM> wrote:

    > No to jak widać na moim przykładzie, "na 100%" się zmieniło. Mogę to
    > skwitować jednym w tej sytuacji:
    >
    > ODRADZAM KORZYSTANIE Z USŁUG BANKU BHP S.A.!

    Rzucilem okiem na info o ich KK, zeby sprawdzic, czy sos sie zmienilo.
    Na stronie poswieconej kartom, podaja, ze przelew z KK (brak info, czy
    traktowany jako operacja gotowkowa, czy bezgotowkowa) kosztuje robiony
    internetowo 1% minimum 1 zl.
    W TOIP jest to 2 %, minimum 3,99 zl.

    Pamietam rozczarowana mine "menagerki" z oddziailu BPH, w ktorym
    zamykalem karte, gdy poinformowawszy mnie (juz po przyjeciu moich
    dyspozycji, podpisaniu kwitow i wprowadzeniu tego w system), ze bede
    musial i tak zaplacic za odnowienie wlasnie wypowiedzianej karty,
    uslyszala, ze 2,5 miesiaca wczesniej zglosilem w tej samej placowce
    zastrzezenie, ze karta nie bedzie odnawiana, oraz ze mam pisemne
    potwierdzenie (a jak wprowadzajacy bronil sie, przed potwierdzeniem
    pisemnie czego dotyczyla operacja, ktorej potwierdzenia zazadalem...)
    z trescia dyspozycji i podpisem jej pracownika.