  • Data: 2008-01-17 17:00:12
    Temat: KK - wybór, kryteria w treści wiadomości.
    Od: smE <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witajcie!

    Mam do Was prośbę. Czy istnieje karta kredytowa o następujących
    parametrach:
    Dobry podgląd on-line, autoryzacja podpisem, zwolnienie z opłaty rocznej na
    podstawie ilości transakcji (robię dużo małych transakcji, średnia kwota
    miesięczna około 500zł, czasami miesięcznie zdarza mi się wydać 1500zł),
    fajnie gdyby można było regulować opłaty z karty bez prowizji.

    Posiadam CITI BP, ale zaczynam odczuwać wewnętrzne fuj do tej karty, mam
    jeszcze Vise Classic mBanku, ale ponieważ nie mam szans na zwolnienie z
    opłaty rocznej - zrezygnuję z niej lada moment.

    pozdrawiam