  • 11. Data: 2007-03-05 22:27:11
    Temat: Re: KK -wycofanie platnosci?
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    Adam Płaszczyca napisał(a):

    > Są, bo są wymienione w umowie. Przynajmniej mojej.

    Koledze z wrażenia odebrało klawiaturę? :-)

  • 12. Data: 2007-03-06 19:42:04
    Od: Karolina Godyń <k...@a...spamnie.com>

    On Fri, 2 Mar 2007 12:09:17 +0100, "Krzysztof"
    <o...@p...onet.pl> wrote:

    >Zaplacilem za towar w sklepie internetowym karta kredytowa, sprzedawca przez
    >2 tyg. nie dostarczyl towaru i chce zrezygnowac z tej platnosci. Jak wyglada
    >cala procedura? Skladam reklamacje w banku wydajacym KK z powodem
    >niedostarczenia i nie zrealizowania zamowienia?

    Z doświadczenia wiem, że transakcje internetowe są do załatwienia w
    prosty sposób przez bank, który może się posłużyć regulacjami visy.
    Pytanie z jakiego bankumiałeś kartę. Jak w citi to za 2 dni pieniądze
    znowu będą twoje, a za kilka miesięcy przyjdzie info o zakończeniu
    postępowania.

    --
    Kajka GG:2182391