  • 1. Data: 2009-04-24 08:58:52
    Temat: KNF planuje rekomendację ws. kart kredytowych
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    No to więcej będzie narzekań, że nie wydają, nie przenoszą i w ogóle nie
    kochają:

    http://www.money.pl/banki/raporty/artykul/
    knf;zaatakuje;karty;kredytowe;bedzie;nowa;rekomendac
    ja,108,0,446060.html

    i link skrócony (nieprzełamany):

    http://tinyurl.com/knf-karty-kredytowe

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 2. Data: 2009-04-24 15:26:50
    Temat: Re: KNF planuje rekomendację ws. kart kredytowych
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Olgierd" <n...@n...problem> wrote in message
    > No to więcej będzie narzekań, że nie wydają, nie przenoszą i w ogóle nie
    > kochają:

    Taaa... ja tam bym sie nie przejmowal tym co pisza 'profesjonalisci' z
    bakiera... ami czesto nie wiedza o czym pisza...

    Hasło: Czym różni się karta kredytowa od płatniczej?
    Kategoria: Karty kredytowe
    Opis: Karta płatnicza służy do korzystania ze środków zgromadzonych na
    koncie i jeśli jest przyznany to także z kredytu odnawialnego. Służy ona do
    wypłat gotówki z bankomatu oraz do dokonywania płatności kartą w punktach
    handlowych.
    Karta kredytowa to karta, która umożliwia posiadaczowi korzystanie ze
    środków do wysokości limitu kredytowego określonego przez bank. Bank określa
    termin spłaty części lub całości płatności dokonywanych kartą. Termin spłaty
    zadłużenia określa bank i zazwyczaj jest to 25-30 dni od daty otrzymania
    wyciągu zawierającego informacje o transakcjach przeprowadzonych w
    poprzednim okresie. Często wyposażona jest w "grace period" czyli okres, w
    którym odsetki nie są naliczane. Po tym czasie zaciągnięty kredyt jest
    oprocentowany, a posiadacz jest zobowiązany tylko do spłaty minimalnej,
    określonej przez bank kwoty. Warto wiedzieć, że karta kredytowa nie musi być
    powiązana z kontem i że wypłata gotówki z bankomatu wiąże się z naliczaniem
    odsetek już od dnia wypłaty (nie ma okresu bezodsetkowego).
    http://direct.money.pl/poradnik_finansowy/czym;rozni
    ;sie;karta;kredytowa;od;platniczej,poradnik;finansow
    y,haslo,153.html

  • 3. Data: 2009-04-24 17:48:20
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "MK" <m...@i...pl> writes:

    > "Olgierd" <n...@n...problem> wrote in message
    >
    > Taaa... ja tam bym sie nie przejmowal tym co pisza 'profesjonalisci' z
    > bakiera... ami czesto nie wiedza o czym pisza...
    [....]

    > http://direct.money.pl/poradnik_finansowy/czym;rozni
    ;sie;karta;kredytowa;od;platniczej,poradnik;finansow
    y,haslo,153.html

    A co ma wspólnego bankier z money.pl bo nie łapię?
    KJ

    --
    Jak ktoś ma pecha, to złamie ząb podczas seksu oralnego (S.Sokół)