  • 1. Data: 2009-08-12 08:59:04
    Temat: KOL
    Od: "Robert" <r...@g...pl>

    Witam,
    jakie są rokowania dla Kolastyny? Ma ktoś jakieś info, lub rekomendacje?

  • 2. Data: 2009-08-12 09:16:44
    Temat: Re: KOL
    Od: "DJ\(stopazwrotu.pl\)" <d...@s...pl>

    Czy na podstawie czyjejś porady na grupie kupisz ten papier lub sprzedasz?
    Wykres raczej nie zachęca
    DJ

  • 3. Data: 2009-08-12 09:33:15
    Od: "Dombrek" <d...@p...onet.pl>

    > Witam,
    > jakie są rokowania dla Kolastyny? Ma ktoś jakieś info, lub rekomendacje?

    Napisz tylko czy masz już ten papier i czy jest na zysku czy na stracie (i
    ile procent). Wtedy coś pokombinujemy.
    Dombrek

  • 4. Data: 2009-08-12 09:37:35
    Od: "roman ban" <r...@g...pl>

    Dombrek <d...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Napisz tylko czy masz już ten papier i czy jest na zysku czy na stracie (i
    > ile procent). Wtedy coś pokombinujemy.
    > Dombrek

    dobre !!!! szczypta humoru na grupe niezaszkodzi

  • 5. Data: 2009-08-12 10:10:58
    Od: "Robert" <r...@g...pl>

    Zastanawiam się nad umieszczeniem jednej ze spółek: KOL lub GinoRossi.
    Dlatego pytam o rekomendację bo nic nie znalazłem w sieci, no i może ktoś
    podeśle jakiś link do portalu gdzie o danej spółce jest coś. Uniknąć
    chciałbym faktu dodatkowej emisji akcji w/w spółkach.
    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2009-08-12 10:42:14
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Trzymaj ze SL = 0.68.

    D.

  • 7. Data: 2009-08-12 10:56:10
    Od: "Robert" <r...@g...pl>

    > Trzymaj ze SL = 0.68.
    >

    > D.

    Jaśniej można prosić??

  • 8. Data: 2009-08-12 11:34:37
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Trzymaj te akcje, a jak ich cena spadnie ponizej 0.68 zl, to sprzedaj.

    D.

  • 9. Data: 2009-08-12 12:16:55
    Od: "DJ\(stopazwrotu.pl\)" <d...@s...pl>

    http://lmgtfy.com/?q=kolastyna+rekomendacje+analizy