  • 1. Data: 2010-07-12 07:42:52
    Temat: KONTO ALLIANZ - ma ktoś?
    Od: " " <w...@N...gazeta.pl>

    Witam

    Ponawiam pytania bo dyskusja zeszła na jakieś karty w bzwbk:

    1) czy opcja internetowa konta allianz jest bezpłatna
    2) czy można wziąć to konto bez karty?

  • 2. Data: 2010-07-12 08:03:15
    Temat: Re: KONTO ALLIANZ - ma ktoś?
    Od: z...@o...pl

    > Witam
    >
    > Ponawiam pytania bo dyskusja zeszła na jakieś karty w bzwbk:
    >
    > 1) czy opcja internetowa konta allianz jest bezpłatna
    > 2) czy można wziąć to konto bez karty?

    mam pakiet www bezpłatny
    można nie brać karty

  • 3. Data: 2010-07-12 10:12:09
    Od: gkafel <g...@g...com>

    > mam pakiet www bezpłatny
    > można nie brać karty

    natomiast warto dodac ze zalozenie konta w opcji "www" uniemozliwia
    wziecie udzialu w promocji o ktorej piszesz w oryginalnym watku.
    zaproszenie trzeba przekazac w oddziale podczas zakladania konta.
    zostaje wiec prawie darmowe konto "na start" (50gr za przelew) i
    wizytacja oddzialu.
    jesli ktos jest zainteresowany otrzymaniem zaproszenia to zapraszam na
    priv.

    pzdr,
    gk

  • 4. Data: 2010-07-12 10:34:04
    Od: z...@o...pl

> [...]
    > wizytacja oddzialu.
    > jesli ktos jest zainteresowany otrzymaniem zaproszenia to zapraszam na

    zaraz, a ile miesięcy trzeba być w koncie "na start"? można w ten sam
    dzień zmienić je na www z mocą od 1 dnia następnego miesiąca

  • 5. Data: 2010-07-12 12:50:53
    Od: " " <w...@g...pl>

    a dlaczego twierdzisz że konto www nie bierze udziału w promocji

    w regulaminie tego nie ma

    skąd to wiesz i na jakiej podstawie

  • 6. Data: 2010-07-12 16:52:31
    Od: "Ra" <t...@p...onet.pl>

    > Witam
    >
    > Ponawiam pytania bo dyskusja zeszła na jakieś karty w bzwbk:
    >
    > 1) czy opcja internetowa konta allianz jest bezpłatna
    > 2) czy można wziąć to konto bez karty?

    qmpel założył ale już chyba rezygnuje AFAIR serwis internetowy jest beznadziejny
    Możliwe to że jest coś gorszego od polbanku ?

  • 7. Data: 2010-07-12 17:07:54
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    W dniu 2010-07-12 18:52, Ra pisze:
    > Możliwe to że jest coś gorszego od polbanku ?

    Ja chciałem przenieść kartę kredytową do Alianz. Na pytanie czy mogę
    przenieść za dłużenie (w zasadzie to przecież jest warunek konieczny do
    zamiany karty) usłyszałem : "wie pan, niby się da ale jest to bardzo
    trudne, a ja czegoś takiego nigdy nie robiłam, jest to bardzo
    skomplikowana procedura więc najlepiej tego nie robić".

    Podziękowałem za taki bank.

    --
    Mithos

  • 8. Data: 2010-07-15 11:28:00
    Od: gkafel <g...@g...com>

    > a dlaczego twierdzisz że konto www nie bierze udziału w promocji
    > w regulaminie tego nie ma
    > skąd to wiesz i na jakiej podstawie

    fakt. zasugerowałem się informacją z innego forum, że konto "www"
    można założyć tylko przez Internet. taka sytuacja uniemożliwiałaby
    przekazanie zaproszenia w momencie zakladania konta.
    dementuję zatem to co napisałem wcześniej. podając za infolinią:
    "konto www bierze udział w promocji. jednak musi ono być założone w
    obecności przedstawiciela banku (w oddziale lub przez agenta)".

    br,
    gk

  • 9. Data: 2010-07-15 12:10:52
    Od: z...@o...pl

    > Możliwe to że jest coś gorszego od polbanku ?

    a qmpel był niezadowolony _po_przejściu_
    z polbanku do allianz?

    IMHO allianzowe www jest takie sobie przeciętne
    ani dobre ani złe, ot, średnia krajowa...