eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiNowe Konto Oszczędnościowe w Banku Pocztowym i prowizjaKREW MNIE ZARAZ ZALEJE było: Nowe Konto Oszczędnościowe w Banku Pocztowym i prowizja
  • Data: 2009-01-20 17:28:19
    Temat: KREW MNIE ZARAZ ZALEJE było: Nowe Konto Oszczędnościowe w Banku Pocztowym i prowizja
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console20>
    napisał w wiadomości news:gjgvp8$4a$1@inews.gazeta.pl...
    >
    > "Marcin Wasilewski" gjgspe$vci$...@n...task.gda.pl
    >
    >> Co nie zmienia faktu, że dokonałem jedynie dwóch operacji:
    >
    >> 1) wpłatę na koncie
    >> 2) przelew po kilku dniach na inne konto

    No cholera, zaraz mnie strzeli:

    Scenariusz się powtórzył, jak poprzednio wpłaciłem 200 zł na poczcie w
    sobotę, w dniu dzisiejszym przelałem do aliora i znowu mam środki
    dostępne -10 zł, jedyne operacje, które wykonałem od momentu otwarcia
    rachunku oszczędnościowego to:

    2009-01-20 2009-01-20 Przelew wychodzący wpłata własna -201,14 0,00 PLN
    2009-01-19 2009-01-19 Przelew przychodzący WPŁATA WŁASNA 200,00 201,14 PLN
    2008-12-31 2008-12-31 Uznanie kapital. odsetek 0,03 1,14 PLN
    2008-12-31 2008-12-31 Opłaty i prowizje prow.zal. od RB -10,00 1,11 PLN
    2008-12-31 2008-12-31 Przelew przychodzący wpłata własna 11,11 11,11 PLN
    2008-12-23 2008-12-23 Przelew wychodzący wpłata własna -200,00 0,00 PLN
    2008-12-22 2008-12-22 Przelew przychodzący WPŁ.WŁASNA 200,00 200,00 PLN

    Jakiekolwiek próby kontaktu spełzają na niczym, próbowałem
    zatelefonować, bez hasła, którego wygenerowanie kosztuje
    10 zł pani nie może się zalogować na konto i czegokolwiek sprawdzić, po
    poprzednim potrąceniu 10 zł napisałem w dniu 2.01.2009 e-maila, z zapytaniem
    co to za prowizja, zostałem spławiony:

    ------
    Szanowny Panie,

    Bank Pocztowy S.A. potwierdza przyjęcie Pana zgłoszenia. Pragniemy
    poinformować, iż po zakończeniu postępowania wyjaśniającego odpowiedź
    zostanie wysłana na adres korespondencyjny wskazany w umowie.

    Z poważaniem,
    Magdalena Gralak-Kuc

    Departament Bankowości Detalicznej
    tel: 052 34 99 405
    e-mail: M...@p...pl
    ------

    Do dnia dzisiejszego odpowiedź nie nadeszła. Po oddziałach tego
    przybytku nie mam czasu chodzić, ale chyba dzisiejszy wieczór poświęcę na
    pisanie reklamacji z żadaniem zwrotu pobranyh opłat, naliczenia odsetek
    ustawowych od dnia potrącenia, jak również zwrotu kosztów wykonanych
    telefonów.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1