eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiNowe Konto Oszczędnościowe w Banku Pocztowym i prowizjaRe: KREW MNIE ZARAZ ZALEJE było: Nowe Konto Oszczędnościowe w Banku Pocztowym i prowizja
  • Data: 2009-01-21 03:16:25
    Temat: Re: KREW MNIE ZARAZ ZALEJE było: Nowe Konto Oszczędnościowe w Banku Pocztowym i prowizja
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Eneuel Leszek Ciszewski" gl6364$73p$...@i...gazeta.pl

    > IMO w Polsce robi się jakoś dziwnie -- tu nikt nie chce pracować, a jeśli
    > już chce, to uważa, iż czyni coś nadzwyczajnego. Może słowo 'nikt' nie jest
    > odpowiednie, ale wiele osób jakby robi łaskę, wykonując swoje obowiązki. Co
    > to za maniery/zwyczaje -- czekać na reklamację klienta, gdy wszystko jest
    > aż nazbyt jasne i nie wymaga wyjaśnień?!?!?!
    >
    > Banki skubiące klientów MUSZĄ być eliminowane. Muszą!!!

    Tylko jeden bank (nie chcę pisać jaki/który) w dobie internetu (wcześniej było
    lepiej w Polsce w ogóle) nie czekał na moją interwencję, gdy zauważył, że jestem
    niezadowolony i zadzwonił do mnie, aby się dowiedzieć, o co mi chodzi. Niby na
    Poczcie pracowniczka zapytała mnie, czy jest OK z moim kontem, ale tylko zapytała
    i zauważyła, że ponoć u nich jest OK, więc chyba u mnie jest coś nie tak...

    U mnie. :)

    Korzystam z kilkudziesięciu kont, z kilkunastu banków (co bankierkom i bankierom
    w Białymstoku jest wiadome od kilkunastu lat), ale tylko z Pocztowym mam kłopot.
    I u mnie jest błąd, Gdzie? W kapsach i sziftach? ;) Wątpię, bom człowiek wiary
    wątłej... ;)

    Wcześniej (wiele lat temu) ING Śląski mnie podejrzewał o to, że nie umiem korzystać
    z bankomatu i włożyłem kartę nie do tej dziury, do której powinienem był włożyć. :)
    Teraz już nie korzystam prawie wale z bankomatów (wczoraj akurat skorzystałem) ale
    w tamtych czasach korzystałem kilka razy dziennie.

    ING to pospolici złodzieje! Podobnie z BZ WBK!

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'