  • 11. Data: 2010-04-30 07:49:58
    Temat: Re: KTORY BANK wystawi mi od ręki pokwitowanie zapłaty podatku z podpisem i pieczątką?
    Od: "m" <...@n...pq>

    Użytkownik "kashmiri" <n...@n...com> napisał w wiadomości
    news:hrcesa$1ld$1@news.onet.pl...
    zenek <z...@o...pl> dared to write:

    >Nigdy nikt cię nie obraził?

    Obrażają się tylko panienki

  • 12. Data: 2010-04-30 10:27:13
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Thu, 29 Apr 2010 09:52:48 +0200, z...@o...pl
    napisał(a):
    > złożyłem ORD-IN w izbie skarbowej i mam kilka dni
    > na doręczenie dowodu wpłaty podatku 40zł od ww. pisma

    No to wysyłasz z dowolnego banku i drukujesz potwierdzenie. Czego więcej
    szukać?

    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 13. Data: 2010-04-30 11:26:00
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    napisał(a):

    > No to wysyłasz z dowolnego banku i drukujesz potwierdzenie. Czego więcej
    > szukać?

    Jest bardziej wymagający niż "byle skarbówka" i *koniecznie* chce
    z pieczątką :D (nie, nie wiem po co, nie wyjaśnił).

    pzdr, Gotfryd

  • 14. Data: 2010-04-30 11:39:42
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    > Jest bardziej wymagający niż "byle skarbówka" i *koniecznie* chce
    > z pieczątką :D (nie, nie wiem po co, nie wyjaśnił).

    Pieczątkę na kwitku najtaniej dostać na poczcie. 2,50 o ile pamiętam ;-)

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 15. Data: 2010-05-01 11:42:13