eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKampania InteligoKampania Inteligo
  • Data: 2002-11-16 12:20:51
    Temat: Kampania Inteligo
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Za nieocenionym Brief'em (tylko hrum hrum cene jaka dowalili za
    prenumerate newslettera - powalila mnie na nogi.... bleeee)

    Nazwa: Wybierz wygodę
    Nazwa klienta: PKO BP SA
    Czas trwania: 15-11-2002 - 31-12-2002
    Dom mediowy: MindShare
    Nazwa agencji: Euro RSCG/Not Heavy
    Branża: finanse
    Typ kampanii: produktowa

    Opis: 15 listopada rozpocznie sie kampania reklamowa bankowosci
    elektronicznej Inteligo, ktorej wlascicielem od 1 listopada br. jest
    PKO Bank Polski S.A. Budzet kampanii to 3,5 mln zlotych. Kampania
    prowadzona bedzie pod haslem "Wybierz wygode" i potrwa do konca tego
    roku. - Dzialania reklamowe beda akcentowaly wygode korzystania z
    konta Inteligo, ktora jest nasza unikalna przewaga w stosunku do
    konkurencji. Z badania przeprowadzonego dla nas przez instytut
    badawczy GfK Polonia wynika, ze konto Inteligo jest uwazane za wygodne
    przez 97% klientow - mowi Artur Wieckowski, dyrektor marketingu
    Inteligo Financial Services S.A. Kampania swym zasiegiem obejmie prase
    (dzienniki ogolnopolskie i tygodniki), billboardy w osmiu najwiekszych
    miastach Polski oraz portale internetowe i popularne serwisy
    finansowe. Koncepcje kreatywna w zakresie dzialan ATL- owych stworzyla
    agencja reklamowa Euro RSCG Dialog, zas kreacje internetowe sa dzielem
    agencji Not Heavy. Zakupu mediow na potrzeby kampanii dokonal dom
    mediowy MindShare.

    --


    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankow


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1