eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKampania LukasaKampania Lukasa
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
    ews.man.poznan.pl!newsfeed.tpinternet.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: "AMRA" <a...@a...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Kampania Lukasa
    Date: Tue, 5 Mar 2002 21:06:04 +0100
    Organization: news.onet.pl
    Lines: 34
    Sender: m...@p...onet.pl@chello062179017154.chello.pl
    Message-ID: <a638fn$3mr$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: chello062179017154.chello.pl
    X-Trace: news.onet.pl 1015358775 3803 62.179.17.154 (5 Mar 2002 20:06:15 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 5 Mar 2002 20:06:15 GMT
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:168081
    [ ukryj nagłówki ]

    www.mediarun.pl


    Z końcem lutego br. rozpoczęła się w Internecie kampania nowego produktu
    LukasBanku, e-Konto PRO, promująca nowoczesne konto
    oszczędnościowo-rozliczeniowe dla profesjonalistów i osób bardziej aktywnych
    finansowo...

    Kampania wizerunkowo-sprzedażowa przewidziane jest na okres 5 tygodni i
    zakończy się tuż przed świętami wielkanocnymi.


    Za architekturę media planu internetowego i jego zakup odpowiedzialny jest
    OMD Interactive, kreacje przygotowała agencja CP DDB.


    Kampania realizowana jest zarówno na portalach horyzontalnych: Onet,
    Wirtualna Polska , Interia jak i ściśle określonych kontentowo serwisach
    docierających do internautów bezpośrednio zainteresowanych usługami
    finansowymi : Expander, Bankier, Money itp.


    Wykorzystane zostały niekonwencjonalne nośniki reklamy( sky-scroll (po raz
    pierwszy!) , shape pop-up's, Charlie Behind, reklama na PALM-topach., oraz
    sprawdzone i efektywne kosztowo formy jak np. selektywne mailingi,
    sponsoring, watermarki.


    Kampania jest monitorowana i weryfikowana poprzez statystyki CPA,jako
    podstawę do modelowania, dostosowywania i optymalizowania kampanii.




Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1