eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKampania Pekao SAKampania Pekao SA
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
    ews.man.poznan.pl!news.man.lodz.pl!newsfeed.silweb.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: "AMRA" <a...@a...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Kampania Pekao SA
    Date: Thu, 4 Apr 2002 13:32:45 +0200
    Organization: news.onet.pl
    Lines: 70
    Sender: m...@p...onet.pl@chello062179017154.chello.pl
    Message-ID: <a8hdl5$nee$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: chello062179017154.chello.pl
    X-Trace: news.onet.pl 1017919973 24014 62.179.17.154 (4 Apr 2002 11:32:53 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 4 Apr 2002 11:32:53 GMT
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:174170
    [ ukryj nagłówki ]

    Publicis przygotował kampanię reklamową Eurokont Pekao SA

    Foto REDAKCJA

    5 kwietnia br. rusza kampania reklamowa kont osobistych Eurokonto Banku
    Pekao SA przygotowana przez agencję Publicis. Kampania skierowana jest do
    osób powyżej 24 roku życia, mieszkających w miastach powyżej 100 000
    mieszkańców. Strategia kampanii opiera się na dwóch filarach: - reklamie
    Eurokonta VIP z osobistym doradcą...

    - najbardziej zaawansowanego produktu w portfolio kont osobistych Banku
    Pekao SA; - promocji pozostałych eurokont w ramach loterii mundialowej.


    Dla osiągnięcia maksymalnego efektu kampania została zaplanowana na okres
    rosnącego zainteresowania piłką nożną przed mistrzostwami świata w Korei. W
    kampanii wykorzystano wizerunki 6 najpopularniejszych zawodników polskiej
    reprezentacji piłkarskiej: Jerzego Dudka, Marka Koźmińskiego, Tomasza
    Wałdocha, braci Marcina i Michała Żewłakowów, Piotra Świerczewskiego.


    Negocjacje z firmą reprezentującą zawodników trwały kilka miesięcy i
    najtrudniejszym tematem okazały się nie kwestie finansowe, ale logistyczne.
    Nie lada problem stanowiło dopasowanie terminów wszystkich występujących w
    reklamie zawodników, którzy grają w zagranicznych klubach.


    Kampania telewizyjna obejmuje 5 30-sekundowych spotów reklamowych
    promujących Eurokonto VIP oraz 5 15-sekundowych tagów, zapowiadających
    promocję mundialową. W każdym filmie i jego krótkiej kontynuacji występuje
    jeden z wyżej wymienionych zawodników.


    Zdjęcia kręcono w Warszawie i Liverpoolu. Piłkarze przylecieli do Polski z
    Belgii, Włoch, Francji i Niemiec, a ich pobyt w kraju trwał zaledwie kilka
    godzin. Początkowo akcję spotu reklamowego umiejscowiono na stadionie,
    jednak za namową reżysera agencja Publicis przeniosła ją w industrialne
    plenery.


    Na planie filmowym zawodnicy popisali się nie tylko talentem piłkarskim, ale
    również i aktorskim, dlatego praca nad kampanią przebiegała bardzo sprawnie.
    Fotografie do kampanii prasowej oraz do materiałów reklamowych, z uwagi na
    napięty termin robione były w trakcie zdjęć filmowych przez Marka
    Arcimowicza Kampania prasowa mówi o doradcy i Eurokoncie VIP oraz informuje
    o promocji mundialowej.


    Zakładając promocyjne Eurokonto można wygrać 1 z 35 zaproszeń MasterCard na
    mundial. Oprócz tego Bank Pekao SA oferuje darmowe karty MasterCard oraz dla
    pierwszych 50 tysięcy osób pamiątkowe koszulki.


    Publicis zaprojektował także i wyprodukował materiały reklamowe do ponad 800
    oddziałów Banku Pekao SA


    Planowaniem i zakupem mediów do tej kampanii zajął się dom mediowy
    Publicis - Optimedia.


    za mediarun

    --

    ------
    Amra the Freelancer
    www.amra.pl


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1