  • 1. Data: 2012-07-25 10:24:26
    Temat: Kantor internetowy w Aliorze
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    http://kantor.aliorbank.pl/

  • 2. Data: 2012-07-25 10:46:02
    Temat: Re: Kantor internetowy w Aliorze
    Od: "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl>

    Użytkownik "wiatrak" <w...@y...pl> napisał w wiadomości
    news:juoafs$jra$1@node1.news.atman.pl...
    > http://kantor.aliorbank.pl/

    Czy dobrze widze ze przelewy do innych bankow sa darmowe? Ciekawe czy sa
    gdzies jakies haczyki lub ukryte oplaty, bo kurs tez jest lepszy niz mam w
    TOPFX.

  • 3. Data: 2012-07-25 11:05:48
    Od: " Konfabulator" <w...@g...pl>

    wiatrak <w...@y...pl> napisał(a):

    > http://kantor.aliorbank.pl/

    Aż dziwne, że bank zaproponował taki deal. Czy wiadomo jak tego użyć będąc klientem
    Aliora?

  • 4. Data: 2012-07-25 11:35:01
    Od: eisenberg <e...@n...pl>

    W dniu środa, 25 lipca 2012 11:05:48 UTC+2 użytkownik Konfabulator napisał:
    > wiatrak &lt;w...@y...pl&gt; napisaďż˝(a):
    >
    > &gt; http://kantor.aliorbank.pl/
    >
    > A� dziwne, �e bank zaproponowa� taki deal. Czy wiadomo jak tego u�y�
    b�d�c klientem Aliora?

    Trzeba będzie potestować. Na razie widzę ograniczoną ilość walut.

  • 5. Data: 2012-07-25 12:45:33
    Od: TheBest <c...@i...pl>

    W dniu 2012-07-25 11:05, Konfabulator pisze:

    > Aż dziwne, że bank zaproponował taki deal. Czy wiadomo jak tego użyć będąc klientem
    Aliora?

    Rejestracja, przelew z konta w AliorBank na AliorKantor
    (natychmiastowy), wymiana walut, przelew z AK na AB (natychmiastowy).

  • 6. Data: 2012-07-25 12:49:26
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 25 Jul 2012 09:05:48 +0000, Konfabulator napisał(a):

    > Aż dziwne, że bank zaproponował taki deal. Czy wiadomo jak tego użyć
    > będąc klientem Aliora?

    Wczoraj byłem wypłacić euro i zobaczyłem na jednej z kas napis 'kantor
    exchange' i miałem zgłębić temat czasu nie było. Przede mną jakiś Pan
    wymieniał w nim euro na złotówki ale nie mam pojęcia czy był klientem
    banku.

  • 7. Data: 2012-07-25 12:54:58
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 25 Jul 2012 10:24:26 +0200, wiatrak napisał(a):

    > http://kantor.aliorbank.pl/

    Ciekawe jak będzie z tą kartą. Znalazłem coś takiego:

    ---
    Jakie opłaty związane są z korzystaniem z karty?

    Zamówienie karty jest bezpłatne, pod warunkiem, że w ciągu 6 miesięcy od
    aktywowania karty lub do momentu jest zastrzeżenia/zamknięcia zostanie
    dokonana za jej pomocą operacja na dowolną kwotę. W przeciwnym wypadku po
    6 miesiącach od aktywowania karty lub w momencie jej zastrzeżenia/
    zablokowania zostanie pobrana opłata w wysokości 15 zł. Korzystanie z
    karty jest bezpłatne.
    ---

    Jednak nie mogę znaleźć czy wypłaty z bankomatów za darmowe - jeżeli tak
    to wygląda to bardzo interesująco, bardzo.

  • 8. Data: 2012-07-25 13:07:13
    Od: Matt <m...@m...ms>

    On Wed, 25 Jul 2012 12:54:58 +0200, xbartx <b...@h...net> wrote:

    > Jednak nie mogę znaleźć czy wypłaty z bankomatów za darmowe - jeżeli tak
    > to wygląda to bardzo interesująco, bardzo.

    Jest w TOiP.
    Wypłata z bankomatu za granicą, pierwsza w miesiącu za darmo, następne po
    9 zł, niezależnie od ilości wypłacanej gotówki, więc bardzo interesująco.
    Prawdopodobnie karta z AliorKantor zastąpi u mnie Visę Electron z Polbanku.

    Matt

  • 9. Data: 2012-07-25 13:48:35
    Od: "Waldek" <j...@t...mam>

    > Jednak nie mogę znaleźć czy wypłaty z bankomatów za darmowe - jeżeli tak
    > to wygląda to bardzo interesująco, bardzo.

    Jaja sobie robisz ?? :D

    http://kantor.aliorbank.pl/info/subtab/oplaty-i-prow
    izje

  • 10. Data: 2012-07-25 14:45:51
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 25 Jul 2012 13:48:35 +0200, Waldek napisał(a):

    > Użytkownik "xbartx" <b...@h...net> napisał w wiadomości

    > Jaja sobie robisz ?? :D
    >
    > http://kantor.aliorbank.pl/info/subtab/oplaty-i-prow
    izje

    Kurde przyglądałem się tej stronie ze dwa razy i dopiero po Twoim poście
    zobaczyłem - chyba za gorąco dzisiaj ;)