  • 1. Data: 2012-07-25 11:40:24
    Temat: [Mille] Teraz - Happy Hours (do 13)
    Od: "Michał Rolka" <m...@W...gazeta.pl>

    http://www.bankmillennium.pl/pl/bankowosc-elektronic
    zna/happy-hours/

    +2% dla lokat na okres od 16 do 61 dni oraz od 93 do 183 dni

    --
    Michał Rolka
    http://mrc.tychy.pl/

  • 2. Data: 2012-07-25 12:19:14
    Temat: Re: [Mille] Teraz - Happy Hours (do 13)
    Od: MK <m...@i...pl>

    W dniu 25.07.2012 o 11:40 Michał Rolka <m...@w...gazeta.pl> pisze:

    > http://www.bankmillennium.pl/pl/bankowosc-elektronic
    zna/happy-hours/

    > +2% dla lokat na okres od 16 do 61 dni oraz od 93 do 183 dni

    Thx :).

    MK

  • 3. Data: 2012-07-25 12:38:03
    Od: SQLwiel <_...@g...com>

    W dniu 2012-07-25 11:40, Michał Rolka pisze:

    > http://www.bankmillennium.pl/pl/bankowosc-elektronic
    zna/happy-hours/

    > +2% dla lokat na okres od 16 do 61 dni oraz od 93 do 183 dni

    Piękne dzięki za info :) bo sam bym się pewno nie natknął. Vivat grupa!

    Mam rozumieć, że % będzie o 2pkty% wyższy, od oferowanego na Lokacie
    Millenet? Czyli byłoby 7% na 3-6M?

    I jeśli dobrze widzę - aby założyć, trzeba mieć teraz (przed 13-tą)
    środki na koncie. Niech ktoś poprawi, jeśli się mylę (millę?)

    Czyli jedna ściema i zgniłe winogrona. :(
    No - może przy znaczących kwotach, rzędu 50k (nie chce mi się liczyć)
    pewno się opłacać zlecić przelew natychmiastowy skądś-tam za 5zł... Ale
    u mnie BGŻO nie oferuje :(

    No to zapytam - jaki bank daje ~6% na koncie oszczędnościowym i oferuje
    przelewy natychmiastowe do innych banków?

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. Sqlwiel.

  • 4. Data: 2012-07-25 16:44:28
    Od: PKL <s...@i...lublin.pl>

    > http://www.bankmillennium.pl/pl/bankowosc-elektronic
    zna/happy-hours/

    > +2% dla lokat na okres od 16 do 61 dni oraz od 93 do 183 dni

    czy zeby sie dowiedziec o Happy Hour
    to trzeba sprawdzac po zalogowaniu w strefie transakcyjnej
    czy pod tym linkiem tez wtedy jest inna tresc ??

    Pozdr
    PK

  • 5. Data: 2012-07-25 20:46:01
    Od: Michał Rolka <u...@...rolka.info>

    W dniu 2012-07-25 16:44, PKL pisze:
    zna/happy-hours/

    > czy zeby sie dowiedziec o Happy Hour
    > to trzeba sprawdzac po zalogowaniu w strefie transakcyjnej
    > czy pod tym linkiem tez wtedy jest inna tresc ??

    Np. teraz jest tre

  • 6. Data: 2012-07-25 20:51:06
    Od: Michał Rolka <u...@...rolka.info>

    W dniu 2012-07-25 12:38, SQLwiel pisze:

    Cześć 26.35 :)

    > Piękne dzięki za info :) bo sam bym się pewno nie natknął. Vivat grupa!
    >
    > Mam rozumieć, że % będzie o 2pkty% wyższy, od oferowanego na Lokacie
    > Millenet? Czyli byłoby 7% na 3-6M?

    Tak było tydzień temu, kiedy to HH były w czwartek. I kiedy moja oferta
    w aukcji nie weszła, to nawet się ucieszyłem i założyłem kilka lokat od
    93 do 183 dni na 7%.

    > I jeśli dobrze widzę - aby założyć, trzeba mieć teraz (przed 13-tą)
    > środki na koncie. Niech ktoś poprawi, jeśli się mylę (millę?)

    Do 20.08 możesz mieć 25k na KO na 7% (i kolejne 25k na 6%). W chwili
    zauważenia HH zakładasz lokaty i uzupełniasz stan na KO :) Fakt, akcja
    do zrobienia raz w miesiącu.

    --
    Michał Rolka
    http://mrc.tychy.pl/

  • 7. Data: 2012-07-27 06:23:53
    Od: SQLwiel <_...@g...com>

    W dniu 2012-07-25 20:51, Michał Rolka pisze:

    > Do 20.08 możesz mieć 25k na KO na 7% (i kolejne 25k na 6%). W chwili
    > zauważenia HH zakładasz lokaty i uzupełniasz stan na KO :) Fakt, akcja
    > do zrobienia raz w miesiącu.

    A wypatrzyłeś może którego dnia w Mille kończy się miesiąc?

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. Sqlwiel.

  • 8. Data: 2012-07-27 17:30:43
    Od: osa <o...@g...pl.ee>

    W dniu 2012-07-27 06:23, SQLwiel pisze:

    > A wypatrzyłeś może którego dnia w Mille kończy się miesiąc?

    Moje pierwsze odsetki w Mille pojawiły się 30.06 rano co mnie zdziwiło,
    bo spodziewałem się ich raczej 1.07 ;)

  • 9. Data: 2012-07-27 18:53:36
    Od: SQLwiel <_...@g...com>

    W dniu 2012-07-27 17:30, osa pisze:

    > Moje pierwsze odsetki w Mille pojawiły się 30.06 rano co mnie zdziwiło,
    > bo spodziewałem się ich raczej 1.07 ;)

    To nic nie znaczy. 30.06 była sobota, więc mogli to sobie zrobić różnie,
    między piątkiem wieczór, a końcem niedzieli, czy nawet początkiem
    poniedziałku. Banki sobie różniście wymyślają kiedy u nich kończy się
    miesiąc (w sensie "jeden przelew w miesiącu darmowy").

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. Sqlwiel.