-
21. Data: 2010-04-26 12:12:05
Temat: Re: Karciana reklamacja transakcji internetowej
Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>
Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl> writes:
>>> Nie? To zobacz sobie kiedy wprowadzasz numer karty komu płacisz i za co.
>>
>> Przeciez pisalem ze nie znam sie na Allegro.
>>
>> No to komu konkretnie i za co? Jakis screenshot, regulamit itp?
>
> Płacisz kwotę dla QXL.
Musze przyznac ze tu pozostaje mi tylko powiedziec "pass".
--
Krzysztof Halasa
-
22. Data: 2010-04-26 12:14:01
Temat: Re: Karciana reklamacja transakcji internetowej
Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>
Mithos <f...@a...pl> writes:
> Obecnie to wygląda tak, że pieniądze płacisz Allegro (czy tam QXL -
> właściciel Allegro) na jakiś ichniejszy rachunek, a po jakimś czasie
> (może to być różnie) Allegro (QXL) przelewa pieniądze na konto
> sprzedawcy.
No tak, ale to sa sprawy techniczne, natomiast istotne tu jest kto
formalnie dostaje pieniadze i w zamian za co.
--
Krzysztof Halasa
-
23. Data: 2010-04-26 12:21:58
Temat: Re: Karciana reklamacja transakcji internetowej
Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>
"Slawek 'IDEall' Fydryk" <s...@g...invalid> writes:
> http://www.allegro.pl/country_pages/1/0/pza_agreemen
t.php
Ok. IMHO sytuacja jest jasna (w teorii przynajmniej, bo reklamacja
w banku i/lub Allegro to nieco inna sprawa):
SYSTEM PŁACĘ Z ALLEGRO
system usług rozliczeń finansowych on-line dla Użytkowników,
obsługiwany przez PayU S.A., polegający na obsłudze rozliczeń
finansowych Użytkowników, wynikających z dokonanych zakupów towarów
lub usług w ramach Allegro.
PayU S.A. zastrzega, że nie jest stroną umowy zawartej pomiędzy
Kupującym a Sprzedającym i nie ponosi odpowiedzialności za nienależyte
wykonanie bądź niewykonanie umów zawartych przez Użytkowników w ramach
Allegro. PayU S.A., w szczególności nie ponosi odpowiedzialności za
zdolność Sprzedających do sprzedaży towarów lub usług oraz wypłacalność
Kupujących ich nabywających.
7.6. Użytkownik zobowiązany jest współdziałać z PayU S.A., w celu
wyjaśnienia wszelkich kwestii związanych z przeprowadzanymi przez
wystawców kart płatniczych reklamacjami, w szczególności zobowiązany
jest udzielać wszelkich niezbędnych informacji dotyczących transakcji,
tytułem której nastąpiła reklamowana płatność oraz na każde wezwanie
PayU S.A., w terminie 7 dni od otrzymania takiego wezwania, dostarczyć
PayU S.A., kopie dokumentów dotyczących realizacji transakcji, w ramach
której Użytkownik przyjął płatność dokonaną kartą płatniczą, w tym:
kopię potwierdzenia nadania zamawianej przez Kupującego przesyłki lub
potwierdzenie zrealizowania zamawianej usługi. Użytkownik zobowiązany
jest przechowywać te dokumenty przez okres co najmniej 24 miesięcy od
daty realizacji transakcji.
(chyba wynika z tego jasno, ze transakcja karta sluzy do zaplaty za
towar?)
Z tym, ze moze latwiej skorzystac (np. najpierw) z ich programu "ochrony
kupujacych"? Nie wiem jak z terminami.
--
Krzysztof Halasa