  • 1. Data: 2011-01-03 18:04:02
    Temat: Karta Citi z biletem ZTM
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    Witam w Nowym Roku!

    Jak rozwiązny jest problem kart Citi z nagranym biletem ZTM jesli Master
    kartę trzeba zastrzec z powodu np. nieautoryzowanego użycia ?
    Co z nagranym biletem ?

    Jesli mam kartę Citi z biletem i kończę współpracę z Citi, to teoretycznie
    wszystkie karty się oddaje, a nagrany bilet ? jaki jest jego los ?

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy kontakt: http://grupy.3mam.net
    DTP 2010 http://foto.3mam.net/DTP-2010/index3.php

  • 2. Data: 2011-01-03 19:47:13
    Temat: Re: Karta Citi z biletem ZTM
    Od: MK <m...@i...pl>

    On 3 Sty, 19:04, Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>
    wrote:

    > Jak rozwi zny jest problem kart Citi z nagranym biletem ZTM jesli Master
    > kart trzeba zastrzec z powodu np. nieautoryzowanego u ycia ?
    > Co z nagranym biletem ?

    Tak samo jak wtedy gdy zgubisz WKM. Idziesz do ZTM i koduja na nowej
    karcie.

    > Jesli mam kart Citi z biletem i ko cz wsp prac z Citi, to teoretycznie
    > wszystkie karty si oddaje, a nagrany bilet ? jaki jest jego los ?

    Przeciez wystarczy zastrzec karte, a z biletu do konca jego waznosci
    mozna korzystac. Hehe... nie widze przeszkod zeby nawet wgrywac na
    karte kolejne bilety...

    MK

  • 3. Data: 2011-01-10 07:00:10
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    Dnia Mon, 3 Jan 2011 11:47:13 -0800 (PST), MK napisał(a):

> [...]
    >>

    > Przeciez wystarczy zastrzec karte, a z biletu do konca jego waznosci
    > mozna korzystac. Hehe... nie widze przeszkod zeby nawet wgrywac na

    Wg infolinii Citi w przypadku zastrzeżenia karty Mastercard bilet ZTM jest
    blokowany i w punktach ZTM trzeba go przekodować na inną kartę.

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy kontakt: http://grupy.3mam.net
    Tarchomin
    http://foto.3mam.net/album4/tarchomin/index10.php