  • 1. Data: 2011-01-03 15:04:26
    Temat: Lokata jedniondiowa na 4% mBanku
    Od: "bliippp" <b...@v...net>

    Jak załozyć taką lokatę?

    -spełniam 2 warunki więc łapię się na warunki
    http://www.mbank.pl/promocje/mLOKATY/twoj_wyzszy_zys
    k/#tabs=1

    -piszą, że lokatę Twoj wyzszy zysk II mozna zalozyc jedynie przez link z
    serwisu transakcyjnego, niestety w "Wiadomosciach" z banku posiadam
    wylacznie info z emaklera a starsych wiadomosci nie ma. Nie jestem wiec w
    stanie stwierdzic czy w przeszlosci dostalem info z linkiem promocyjnym.
    Jest wiec szansa zalapac sie na taka lokate w wysokosci 4%?

    -oddzwonili do mnie dzisiaj z OF z info nt lokaty 12% - 9%netto. Na pytanie
    czy to jest wylacznie lokata bez udzialu w zadnym funduszu zaczely sie
    wykrety i padlo stwierdzenie ze oferta jest powiazana z innymi produktami,
    ale opowiedza mi o nich jak przyjde osobiscie. Ktos przerabial i wie o co
    chodzi? Zastanawiam sie caly czas nad lokatami w Getinie, ale te
    kilkadziesiat tysiecy strach mi wkladac w taki niepewny bank.

  • 2. Data: 2011-01-03 15:18:52
    Temat: Re: Lokata jedniondiowa na 4% mBanku
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "bliippp" <b...@v...net> napisał w wiadomości

> [...]
    > sie wykrety i padlo stwierdzenie ze oferta jest powiazana z innymi
    > produktami, ale opowiedza mi o nich jak przyjde osobiscie. >

    To dla idiotów jest.
    Jak takie atrakcyjne to czemu nie chcą przedstawic warunków? Ja im
    powiedziałem, zeby mi przysłali wzór umowy i regulamin na maila (tak dla
    jaj), to odpowiedź: "niedasię". To posłałem na drzewo.

    wiatrak

  • 3. Data: 2011-01-03 16:28:12
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "bliippp" <b...@v...net> wrote in message
> [...]
    > stanie stwierdzic czy w przeszlosci dostalem info z linkiem promocyjnym.
    > Jest wiec szansa zalapac sie na taka lokate w wysokosci 4%?

    Ludzie zalozcie sobie konto oszczednosciowe na 4.5% w Meritum lub GO albo
    ewentualnie EB-4.05%. Mbank juz dawno przestal byc bankiem do oszczedzania.

> [...]
    > i wie o co chodzi? Zastanawiam sie caly czas nad lokatami w Getinie, ale
    > te kilkadziesiat tysiecy strach mi wkladac w taki niepewny bank.

    Wkladac mozesz w GO, ale tylko w czyste lokaty codzienne, ewentualne
    polaczenie z kontem skarbonkowym pozwoli zwiekszyc efektywne oprocentowanie
    szczegolnie lokat krotkoterminowych. Od struktur czy innych takich produktow
    lepiej trzymac sie z daleka, bo nie przyniosa one zysku w niestabilnych
    czasach.
    Jezeli sa to czyste lokaty to maja pelna gwarancje BFG i nie ma znaczenia w
    jakim banku je masz, powinna byc w takim co placi max duzo na lokatach.
    Oczywiscie milczaco zakladam, ze lokaty nie przekrocza rownowartosci 100tys
    EUR w GO.

  • 4. Data: 2011-01-03 16:37:09
    Od: "JanKo" <b...@m...tu>

    Agent Krzysztof nadaje:
    > Ludzie zalozcie sobie konto oszczednosciowe na 4.5% w Meritum lub GO
    > albo ewentualnie EB-4.05%. Mbank juz dawno przestal byc bankiem do
    > oszczedzania.

    Dla ułamka promila nie będę sie wygłupiał z kolejnym kontem.

  • 5. Data: 2011-01-03 17:05:20
    Od: "Adam S." <d...@p...onet.pl>

> [...]
    > sie wykrety i padlo stwierdzenie ze oferta jest powiazana z innymi
    > produktami, ale opowiedza mi o nich jak przyjde osobiscie. Ktos przerabial

    http://www.ppof.pl/swiateczny-pakiet-oszczednosciowy
    -w-open-finance/

    Tu masz z grubsza opisane to cudo.

    pozd
    as

  • 6. Data: 2011-01-03 17:51:09
    Od: "gri" <s...@a...er>

    Użytkownik "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Ludzie zalozcie sobie konto oszczednosciowe na 4.5% w Meritum lub GO albo
    > ewentualnie EB-4.05%. Mbank juz dawno przestal byc bankiem do
    > oszczedzania.

    Różnice w odsetkach są już minimalne.
    Występują limity, m.in. BFG 50tys eur.
    Czasami banki zawodzą.
    Między mBank a EuroBank różnica funkcjonalności jest ogromna.

  • 7. Data: 2011-01-03 18:28:56
    Od: "bliippp" <b...@v...net>

    > http://www.ppof.pl/swiateczny-pakiet-oszczednosciowy
    -w-open-finance/

    > Tu masz z grubsza opisane to cudo.

    wielkie dzięki, to mi wszystko rozjaśniło
    ta oferta to wielkie "g" i szukają jeleni, ciekawe ile dostaje doradca za
    zwerbowanie kogoś na taki szit, pewnie drugi telewizor
    Swoja droga ludze ktorzy dzwonia z ofertą sprawiają wrażenie jakby czytali z
    kartki i nie wiedzieli co chcą sprzedać, ogólnie żenua

    Wracam więc z pytaniem w jaki sposób uzyskać lokatę jednodniową na 4% w
    mbanku?

  • 8. Data: 2011-01-03 19:10:53
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Mon, 3 Jan 2011 17:37:09 +0100, JanKo napisał(a):

    > Dla ułamka promila nie będę sie wygłupiał z kolejnym kontem.

    Zwłaszcza, że system EB nie jest wart tej różnicy.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 9. Data: 2011-01-03 19:15:44
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "bliippp" <b...@v...net> napisał w wiadomości grup

> [...]
    > stanie stwierdzic czy w przeszlosci dostalem info z linkiem promocyjnym.
    > Jest wiec szansa zalapac sie na taka lokate w wysokosci 4%?

    Ja uważam, że nie ma szansy. Gdybyś dostał ten link, dostawałbyś także jego
    kolejne uaktualnienia, ostatnie kilka dni temu. Wg mnie to oznacza, że nie
    dostałeś tego linka, gdyż nie spełniałeś warunków. A jeśli uważasz, że
    spełniałeś, to może reklamacja na mLinii?

  • 10. Data: 2011-01-03 19:32:43
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "gri" <s...@a...er> wrote in message news:ift29o$gst$1@news.onet.pl...

> [...]
    > Występują limity, m.in. BFG 50tys eur.
    > Czasami banki zawodzą.
    > Między mBank a EuroBank różnica funkcjonalności jest ogromna.

    Ale oprocz EB jest Meritum, ktorego system jest calkiem funkcjonalny. MBanku
    pozbylem sie juz ok. 4 lata temu, takze nie wypowiadam sie na jego temat i
    jego funkcjonalnosci na dzien dzisiejszy. MB chyba ostatnio tez podlega
    czestym awariom. EB nie funkcjonuje w godzinach nocnych, ale za to mozna
    wielokrotnie transferowac z biezacego na oszczednosciowe, czego chyba w MB
    nie ma. Polaczenie (korzystanie z) kilku bankow placowkowych przez net
    przewyzsza swoja funkcjonalnoscia MB oraz jest efektywniejsze cenowo dla
    klienta.
    Bylem klientem bankow wirtualych-MB i VW, ale nie tesknie do nich i nie mam
    zadnego bodzca ekonomicznego do korzystania z ich produktow. Jak sie meczyc
    z pelna wirtualnoscia, to tak jak w przypadku Opena/GO, ale za okreslone i
    wymierne korzysci w oprocentowaniu depozytow.