  • 1. Data: 2010-05-21 10:39:42
    Temat: Karta Dbank Premium Club
    Od: " " <w...@N...gazeta.pl>

    Myślę sobie tak - wezmę tą karte Deutsche Bank Premium club - nawet fajna oferta

    Wypełniłem formularz dzwoni konsultant

    dzień dobry jaki jest pani dochód miesięczny netto? - 1900 zł umowa o prace
    czas nieokreślony

    niestety nie będzie pani mogła otrzymać naszej karty

    A ja : zonk nawet silver?

    no i zdziwienie wszystkie inne banki daja mi na takie dochody spokojnie

    a tu co za polityka????? czemu mi nie dali karty o nic innego nie pytała?

  • 2. Data: 2010-05-21 11:22:56
    Temat: Re: Karta Dbank Premium Club
    Od: Ja-Gaar <v...@g...com>

    On 21 Maj, 12:39, " " <w...@N...gazeta.pl> wrote:
> [...]
    >
    > no i zdziwienie wszystkie inne banki daja mi na takie dochody spokojnie
    >
    > a tu co za polityka????? czemu mi nie dali karty o nic innego nie pytała?

    no coz, zarabiasz za malo wg nich.

    sad but true.

  • 3. Data: 2010-05-21 12:05:58
    Od: " " <w...@g...pl>

    ok zgoda

    czyli w tym super banku dochody netto do 2000 zł dyskwalifikują cię do
    otrzymania karty kredytowej jakiejkolwiek

    a może komuś się udało?

    i na jaki dochód wam sie udało?

    dziwną politykę ma ten bank - może chce najwięcej zaabiających skosić

  • 4. Data: 2010-05-21 13:06:13
    Od: "scholastyk" <s...@c...onet.pl>

> [...]
    >
    > a może komuś się udało?
    >
    > i na jaki dochód wam sie udało?
    >
    > dziwną politykę ma ten bank - może chce najwięcej zaabiających skosić

    IMO nie ma w tej polityce nic dziwnego, szczególnie jeśli jesteś klientem "z
    ulicy" i nie masz u nich konta z historią wpływów.

    Ja dostałem u nich Golda na 3 lata bez opłat w promocji na podstawie PIT-11.
    Dochód niecale 60 tys. rocznie netto.

    Pozdrawiam
    scholastyk

  • 5. Data: 2010-05-21 14:17:01
    Od: JAREK <j...@g...com>

    ja dostalem tam 2 tygodnie temu karte PREMIUM CLUB SILVER
    na ...dyplom Politechniki
    nie chcieli ode mnie pita-11 (choc mialem przy sobie) tylko oryginał
    dyplomu
    ...sam bylem w szoku ze nic wiecej i ze nikt nie pytal o dochody
    tylko zawód -reszta podobno wyszła z jakiejs tabelki ;-)
    i system zaproponowal 14 tys. limitu -chcialem 10 -OK