  • 1. Data: 2007-02-21 22:54:12
    Temat: Karta Kredytowa od reki - gdzies wydaja?
    Od: fReLuZ <f...@i...com.pl>

    Czy gdzies wydaja karty kredytowe od reki (albo w bardzo krotkim czasie)?

    Potrzebbuje cos kupic w sieci.. moge nawet wplacic zabezpieczenie na ta
    kwote.

  • 2. Data: 2007-02-21 22:55:43
    Temat: Re: Karta Kredytowa od reki - gdzies wydaja?
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>

    fReLuZ wrote:
    > Czy gdzies wydaja karty kredytowe od reki (albo w bardzo krotkim czasie)?
    >
    > Potrzebbuje cos kupic w sieci.. moge nawet wplacic zabezpieczenie na ta
    > kwote.

    Najszybciej i najprościej będzie jak poszukasz kogoś znajomego z kartą i
    po kłopocie.

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 3. Data: 2007-02-21 23:15:53
    Od: fReLuZ <f...@i...com.pl>

    > Najszybciej i najprościej będzie jak poszukasz kogoś znajomego z kartą i
    > po kłopocie.

    nie chce kogos klopotac...

  • 4. Data: 2007-02-21 23:21:27
    Od: Grzegorz Kamionka <k...@T...data.pl>

    fReLuZ pisze:

    > Czy gdzies wydaja karty kredytowe od reki (albo w bardzo krotkim czasie)?
    > Potrzebbuje cos kupic w sieci.. moge nawet wplacic zabezpieczenie na ta
    > kwote.

    Być może niekoniecznie potrzebujesz produktu kredytowego - przykładowo
    tą kartą http://www3.ingbank.pl/u235/navi/34520 też zapłacisz w Internecie.

    --
    Grzegorz Kamionka

  • 5. Data: 2007-02-21 23:30:58
    Od: "szymek" <s...@u...com.spam>

    Użytkownik "fReLuZ" <f...@i...com.pl> napisał w wiadomości
    > Czy gdzies wydaja karty kredytowe od reki (albo w bardzo krotkim czasie)?
    >
    > Potrzebbuje cos kupic w sieci.. moge nawet wplacic zabezpieczenie na ta
    > kwote.

    gdybys mial problemy z KK to
    zawsze pozostaja inne opcje, przedplata za towar przelewem predzej
    lub np http://www.payu.pl

    Pozdrawiam
    szymek

  • 6. Data: 2007-02-22 15:00:22
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    fReLuZ napisał(a):
    > Czy gdzies wydaja karty kredytowe od reki (albo w bardzo krotkim czasie)?
    >
    > Potrzebbuje cos kupic w sieci.. moge nawet wplacic zabezpieczenie na ta
    > kwote.

    nie potrzebujesz kk, wez pre-paida z ING, albo debetowke money.pl z bz
    wbk, w jakiej walucie chcesz dokonac zakupu? to wazne

    --

    pozdr.
    RobertS

  • 7. Data: 2007-03-07 15:41:18