  • 1. Data: 2007-02-21 21:38:54
    Temat: Konto oszczędzające Polbank!!
    Od: "Jozek G." <j...@g...pl>

    Czy jest do niego dostęp przez internet???

  • 2. Data: 2007-02-21 22:31:26
    Temat: Re: Konto oszczędzające Polbank!!
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>

    Jozek G. wrote:
    > Czy jest do niego dostęp przez internet???

    Czy tak naprawdę ciężko jest wejść na stronę banku i się dowiedzieć?

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 3. Data: 2007-02-21 22:35:28
    Od: "Jozek G." <j...@g...pl>

    Otóż tak:

    nie nie jest ciężko ale

    na ich stronie internetowej wyczytałem oraz w taryfie prowizji że można
    (jest taka pozycja w TPiO)

    a tu nagle koleś w oddziale dziś mi powiedział że nie ma dostępu do tego
    konta przez internet.

    No i sie zastanawiam czy koleś był niedouczony i chciał mnie naciągnąć na
    płatne konto czy może rzeczywiście nie ma dostępu przez net do niego?

    co ty na to?

    Miałeś kiedyś tak że wyczytałeś coś na stronie - idziesz do oddziału a babka
    ci mówi że tak nie jest?

  • 4. Data: 2007-02-21 22:46:00
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>

    Jozek G. wrote:

    > co ty na to?

    hint: http://www.polbankefg.pl/PolBank/p4_2_1_6.html

    Najczęściej zadawane pytania:
    Czy za podstawowe transakcje dokonywane przez Internet są pobierane
    jakieś opłaty?
    Nie.

    W dzisiejszy czasach konto bez dostępu przez telefon/internet nie mam
    raczej racji bytu.

    PS Na dole jest link po kliknięciu, którego wyślesz maila z prośbą o
    kontakt i jak zadzwonią to się dokładnie wypytasz i nie trzeba latać po
    oddziałach.

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski