  • 1. Data: 2008-12-09 22:26:32
    Temat: Karta Tesco - 1% rabat
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    Jeśli ktoś szuka rabatów na karcie, Alior czy Polbank go nie
    satysfakcjonują, to może karta Tesco ?

    http://www.tesco.pl/twoje-finanse/karta-kredytowa.ph

  • 2. Data: 2008-12-09 22:36:42
    Temat: Re: Karta Tesco - 1% rabat
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "szczurwa" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    f.googlegroups.com...
    Jeśli ktoś szuka rabatów na karcie, Alior czy Polbank go nie
    satysfakcjonują, to może karta Tesco ?

    http://www.tesco.pl/twoje-finanse/karta-kredytowa.ph

    Hehehe, mam tę kartę od około tygodnia. Wydanie bezproblemowe "na
    oświadczenie" i naprawdę w 5 minut. Płatne ubezpieczenia można wyłączyć przy
    składaniu wniosku. Wydanie darmowe (trzeba wykonać minimum 5 transakcji na
    łącznie minimum 100 zł, jedna transakcja na 5000 zł nie zwalnia z opłaty za
    wydanie :). Karta brzydka jak noc, wydawcą jest Lukas.
    marekz

  • 3. Data: 2008-12-09 22:47:44
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

> [...]
    > transakcji na łącznie minimum 100 zł, jedna transakcja na 5000 zł nie
    > zwalnia z opłaty za wydanie :). Karta brzydka jak noc, wydawcą jest Lukas.

    Karty brzydkiej jak noc to jeszcze nie mam, więc jak będę w pobliżu tesco to
    zapytam o ww.

    pozdr.
    RobertS

    ps
    wlasnie mi przyslali kk Polbank-Era, tez mam 1% caschback ;-)

  • 4. Data: 2008-12-09 22:53:16
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 9 Gru, 23:36, "MarekZ" <m...@i...pl> wrote:
> [...]
    > satysfakcjonują, to może karta Tesco ?
    >
    > http://www.tesco.pl/twoje-finanse/karta-kredytowa.ph

    Karta brzydka jak noc, wydawcą jest Lukas.

    No wiesz, ale te rabaty ..;-)

  • 5. Data: 2008-12-09 22:54:26
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 9 Gru, 23:47, "RobertS" <b...@p...pl> wrote:

> [...]
    > RobertS
    >
    > ps
    > wlasnie mi przyslali kk Polbank-Era, tez mam 1% caschback ;-)

    Ja też zapytam ! Karta Tesco w portfelu to jednak swego rodzaju
    ekscentryzm i egzotyka !

  • 6. Data: 2008-12-09 22:54:55
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "RobertS" <b...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Karty brzydkiej jak noc to jeszcze nie mam, więc jak będę w pobliżu tesco
    > to zapytam o ww.

    Są aż trzy płatne ubezpieczenia, każde trzeba osobno wyłączać, laski są
    bardzo niechętne wyłączaniu - kwestia prowizji pewnie.

    Spektakularne w tej KK jest to, że przelew z niej (prowizja 3%) jest droższy
    od wypłaty z bankomatu BZWBK (2,6%). Oczywiście przelew jest transakcja
    gotówkową.

    marekz

  • 7. Data: 2008-12-09 22:57:28
    Od: Piotr Gralak <g...@g...pl>

    MarekZ napisał(a):

> [...]
    > transakcji na łącznie minimum 100 zł, jedna transakcja na 5000 zł nie
    > zwalnia z opłaty za wydanie :). Karta brzydka jak noc, wydawcą jest Lukas.

    Musiałeś podawać gdzie pracujesz? Czy tylko ile zarabiasz?

    PG

  • 8. Data: 2008-12-09 23:01:30
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Piotr Gralak" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Musiałeś podawać gdzie pracujesz? Czy tylko ile zarabiasz?

    Podałem kompletnie wymyślone dane i była tam także "nazwa i adres
    pracodawcy", bo jak podałem prawdę, czyli "dochody kapitałowe" to dziewczyny
    nie miały takiej opcji do wyboru.

    marekz

  • 9. Data: 2008-12-09 23:02:07
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Tue, 9 Dec 2008 14:54:26 -0800 (PST), szczurwa napisał(a):

    > Ja też zapytam ! Karta Tesco w portfelu to jednak swego rodzaju
    > ekscentryzm i egzotyka !

    Będąc posiadaczem złotej karty supermarketu można czuć się wyjątkowo :)

    --
    best regards,
    scream

  • 10. Data: 2008-12-09 23:03:36
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "szczurwa" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    h.googlegroups.com...

    Ja też zapytam ! Karta Tesco w portfelu to jednak swego rodzaju
    ekscentryzm i egzotyka !

    Jak nie miałeś karty Galia wydawanej przez bodajże Sygma Bank np. w Geancie,
    przed jego przejęciem przez Real, to i tak jesteś leszcz. ;-) Niestety potem
    zrobili z tego zwykłego MC.

    marekz