    From: "Damian P." <t...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Karta VE z mBanku a brak umowy
    Date: Tue, 18 Nov 2003 23:49:23 +0100
    Sender: t...@p...onet.pl@62.233.185.50

    Witam,
    W mBanku żeby dostać nowa kartę VE ponoć trzeba wysłać wcześniej podpisana
    umowę. Mam kartę ważna do 11/03 wiec na początku miesiąca przyszła umowa ale
    jej nie odesłałem bo chciałem to zrobić na początku roku, ale jakie było
    moje zdziwienie jak kilka dni temu przyszła nowa karta VE (11/06 4056 70..
    .... ....) którą teoretycznie nie powinienem dostać.
    http://www.cafe.mbank.com.pl/php/read.php3?f=1&i=102
    373&t=102373

    Druga ciekawa sprawa którą już opisałem na forum mBanku
    http://www.cafe.mbank.com.pl/php/read.php3?f=1&i=101
    581&t=101581
    Było to ze udało mi się ja aktywować przez karty kredytowe :)))

    Ciekawe co na to inni klienci mBanku i nie tylko oni. Zapraszam do dyskusji,
    czy to jakiś błąd lub cos innego.

    --
    MarcinP.