  • Data: 2004-01-06 09:42:09
    Temat: Karta Visa Electron w FortisBanku a podglądnięty PIN
    Od: RobertR <R...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!
    Jak napisał mi Fortis Bank 12 października ubiegłego roku weszła nowa
    ustawa o elektronicznych instrumentach płatniczych. Nie znam tej
    ustawy, ale wydawało mi się że Bank powinien ponosić odpowiedzialność za
    transakcje ukradzioną kartą Visa Electron nawet jeśłi zostaną
    potwierdzone PINem. A Bank twierdzi że owszem ale tylko dla kart VISA
    Clasic i Gold.
    Czy ktoś z was wie jak to w końcu jest??
    Pytam się bo ostatno dużo słyszałem o kradzieżach kart i podglądywaniu
    PINu w supermarketach albo o klonowaniu kart w bankomatach i umieszaniu
    tam kamer itp.
    --
    Z pozdrowieniami
    RobertR.

    PS. Pisząc do mnie wytnij iksy z adresu.