    From: "laokon" <l...@p...fm>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Karta gwarancyjna do czeków
    Date: Fri, 6 Jan 2006 10:06:22 +0000 (UTC)

    Slyszalem, ze czekami w Polsce raczej sie juz nikt nie posluguje, niemniej
    czy ktos kto byl swiatly w temacie - moze mi podpowiedziec po co do czekow
    istnieje karta gwarancyjna?

    Wypisalem ostatnio dwa czeki po okolo 400 funtów - w jednym sklepie zazadano
    ode mnie karty maestro (ale na niej jest napisane, ze jest valid up to
    100L..), w drugim punkcie po prostu schowano czek do szuflady i po kilku
    dniach sciagnieto kase z konta.

    HSBC, UK

    Pozdro,
    Hants