    Date: Thu, 22 Nov 2012 12:16:17 +0100
    From: SQLwiel <"[nick]"@guglowapoczta.com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Karta internetowa w postaci dokumentu pdf - gdzie to jest?

    Witam.
    Mam taką "kartę", nieużywaną od roku.
    Mam gdzieś zapisany numer i nawet CVV, ale nie jestem go pewien. Nie
    wiem, czy to ten.
    Na stronę www.prepaid.bzwbk.pl mogę się zalogować, ale tam też nie ma
    pełnego numeru.

    Gdzie mam szukać tego pełnego numeru wraz z CVV?
    Znalazłem przysłany "wtedy" pdf z obrazem karty i numerem konta do
    zasilania, ale nie ma tam pełnego nru karty ani CVV. Gdzie mam tego
    szukać? Lub: jak to odzyskać?
    Infolinka spuszcza mnie na drzewo i każe wypełnić formularz zapytania.

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. SQLwiel