  • 21. Data: 2010-03-15 14:54:11
    Temat: Re: Karta kredytowa Ryanair BPH
    Od: "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl>

    Większy problem polega na tym, że jednocześnie zakończyły życie zwykłe karty
    BPH. Używałem ich z powodu ubezpieczenia KL za granicą. Teraz taki dodatek ma
    tylko karta "Na ratunek dzieciom".

    MichalL

  • 22. Data: 2010-03-15 17:51:18
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:hnlohd$qud$...@n...news.atman.pl...
    > Większy problem polega na tym, że jednocześnie zakończyły życie zwykłe
    > karty BPH. Używałem ich z powodu ubezpieczenia KL za granicą. Teraz taki
    > dodatek ma tylko karta "Na ratunek dzieciom".

    Ja mam stare karty BPH, używam ich i jak do tej pory nikt mi nawet nie
    proponował zmiany ich na te nowe z GE. Więc jak rozumiem tamte ubezpieczenia
    nadal działają (?).

  • 23. Data: 2010-03-15 19:47:41
    Od: "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl>

    > Ja mam stare karty BPH, używam ich i jak do tej pory nikt mi nawet nie
    > proponował zmiany ich na te nowe z GE. Więc jak rozumiem tamte ubezpieczenia
    > nadal działają (?).

    Przypuszczam, że przy wymianie plastiku pojawi się propozycja zmiany.

    MichalL

  • 24. Data: 2010-03-15 19:49:12
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:hnm2im$sqm$...@n...news.atman.pl...

    > Przypuszczam, że przy wymianie plastiku pojawi się propozycja zmiany.

    Ano przy wymianie to zapewne będzie konieczność. Ale do tego czasu chyba
    zostaje po staremu.

  • 25. Data: 2010-03-15 20:38:45
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 15 Mar 2010 09:35:54 +0100, Cavallino napisał(a):

    > Nie każdy lata sam.

    No wiadomo, że różnie to bywa. Ja kupowałem 3 bilety Wrocław<>Oslo i
    zapłaciłem niecałe 300 pln.

    Xenocide

  • 26. Data: 2010-03-15 22:46:42
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > No wiadomo, że różnie to bywa. Ja kupowałem 3 bilety Wrocław<>Oslo i
    > zapłaciłem niecałe 300 pln.

    Wiesz, ja przeważnie na 3 osoby to się mieszczę w 100 zł.
    Ale czasem chcę lecieć na wakacje i to wtedy, kiedy mi pasuje.
    Czyli bez większych promocji.