  • 1. Data: 2009-08-08 16:57:34
    Temat: Karta kredytowa dla studenta bez stałych dochodów
    Od: Tomek <n...@n...no>

    Jestem studentem i nie mam stałych dochodów. Chciałbym ubiegać się o
    wydanie karty kredytowej - limit, powiedzmy, 3000 zł. Obecnie mam KK
    Visa Electron Euro<26 z limitem 1500 zł z mBank. Jest to maksymalny
    limit dla tej karty. Czy znalazłby się jakiś bank, który wydałby kartę
    bez stałych dochodów? Posiadam dość duże depozyty w innych bankach,
    które w razie potrzeby mogę skierować do banku wydajęcego kartę w celu
    "uwiarygodnienia". Może można taką kartę jak powyższą przenieść do
    innego banku? Ktoś ma doświadczenia?

    Tomek

  • 2. Data: 2009-08-08 17:17:23
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 8 Sie, 12:57, Tomek <n...@n...no> wrote:
> [...]
    > które w razie potrzeby mogę skierować do banku wydajęcego kartę w celu
    > "uwiarygodnienia". Może można taką kartę jak powyższą przenieść do

    Pod zastaw lokaty - na pewno Nordea. (limit = 80% lokaty)
    Multibank chyba tez mial cos takiego w ofercie (lokata = 110% limitu
    zdaje sie)

    BZ WBK chce 250 zl przychodu zeby z Toba rozmawiac o MasterCard<30 i
    daje tylko 1,500 zl

    Shitty daje studentom do 2000 zl limitu -- bez dochodow.
    https://www.online.citibank.pl/page.do?content=k_stu
    dent

  • 3. Data: 2009-08-08 18:13:12
    Od: bartekk <k...@g...com>

    Tomek pisze:
    > Jestem studentem i nie mam stałych dochodów.

    Potrzymaj chwile wieksza sume (ok. 10tys zl.) na koncie w mBanku. Skoro
    piszesz, ze masz depozyty to nie problem. Po jakims czasie dostaniesz
    propozycje karty - w moim przypadku byla to karta z limitem 10tys. zl.
    Pozniej "przenioslem" ja do Mille (Amex Gold) i dzieki temu bez stalych
    dochodow mam 2 kart po 10tys. zl w tym jedna zlota :) Aha, ta smieszna
    karte z limitem 1500zl z BZWBK tez mam - tylko dla przelewow z rachunku
    karty.

  • 4. Data: 2009-08-08 19:42:03
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    On 2009-08-08 20:13, bartekk wrote:

    > Potrzymaj chwile wieksza sume (ok. 10tys zl.) na koncie w mBanku. Skoro
    Mógłbyś sprecyzować, jaki przedział czasu masz na myśli? Miesiąc, rok?
    Może być na tamtejszej lokacie, czy lepiej na eMaksie+?

    > piszesz, ze masz depozyty to nie problem. Po jakims czasie dostaniesz
    > propozycje karty - w moim przypadku byla to karta z limitem 10tys. zl.
    Był długi okres czasu (ok. 2 lata temu) w którym miałem w mBanku dużo
    więcej a mimo to nie dostałem nic takiego. Co ciekawe mojej mamie, która
    również trzymała tam niewielkie oszczędności przysłali propozycję
    wydania karty.

    Mimo wszystko spróbuję. Jak dawno coś takiego robiłeś?

    > Pozniej "przenioslem" ja do Mille (Amex Gold) i dzieki temu bez stalych
    > dochodow mam 2 kart po 10tys. zl w tym jedna zlota :) Aha, ta smieszna
    Nie wymagali żadnych potwierdzeń, zaświadczeń, itp.?

  • 5. Data: 2009-08-08 19:46:29
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Tomek pisze:
> [...]
    > które w razie potrzeby mogę skierować do banku wydajęcego kartę w celu
    > "uwiarygodnienia". Może można taką kartę jak powyższą przenieść do

    Ja swojego czasu dostałem KK w Multibanku za średnią. Było to 1500 PLN
    jakieś 5 lat temu. Wiem, że liczyła się jeszcze uczelnia i kierunek
    studiów. Jeśli ktoś wybrał jakąś gównianą uczelnię albo jedzie na samych
    dst to pewnie nic nie dostanie (kuzyn z jednej z politechnik, co jest
    raczej na końcu rankingu nie dostał).

    --
    Mithos

  • 6. Data: 2009-08-08 19:53:32
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    On 2009-08-08 19:17, bradley.st wrote:

    > Pod zastaw lokaty - na pewno Nordea. (limit = 80% lokaty)
    > Multibank chyba tez mial cos takiego w ofercie (lokata = 110% limitu
    > zdaje sie)
    Raczej myślałem o środkach, które mógłbym wycofać po otrzymaniu kk. Czy
    w umowach kart jest zastrzeżenie, że bank może ją wypowiedzieć jeżeli
    łączne zaangażowanie w banku będzie mniejsze niż np. 125% limitu kk
    (przykład Nordei)?

    > BZ WBK chce 250 zl przychodu zeby z Toba rozmawiac o MasterCard<30 i
    > daje tylko 1,500 zl
    A czy przelewanie ww. kwoty z innego banku będzie potraktowane jako
    przychód w BZ WBK?

    > Shitty daje studentom do 2000 zl limitu -- bez dochodow.
    > https://www.online.citibank.pl/page.do?content=k_stu
    dent
    Ciekawa propozycja. Szkoda, że jedynie 2000 zł.

  • 7. Data: 2009-08-08 19:55:20
    Od: Tomek <n...@n...no>

    On 2009-08-08 21:46, Mithos wrote:

> [...]
    > studiów. Jeśli ktoś wybrał jakąś gównianą uczelnię albo jedzie na samych
    > dst to pewnie nic nie dostanie (kuzyn z jednej z politechnik, co jest
    Tak samo jest w mBanku. Ale raczej nie chciałbym zwiększać ilości kart a
    limity na nich :).

  • 8. Data: 2009-08-08 19:56:57
    Od: Tomek <n...@n...no>

  • 9. Data: 2009-08-08 19:58:02
    Od: Tomek <n...@n...no>

  • 10. Data: 2009-08-08 20:18:01
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 8 Sie, 15:56, Tomek <n...@n...no> wrote:
> [...]
    > w umowach kart jest zastrzeżenie, że bank może ją wypowiedzieć jeżeli
    > łączne zaangażowanie w banku będzie mniejsze niż np. 125% limitu kk

    Jezeli dobrze pamietam to dostaje sie karte kredytowa z okresem
    waznosci o dwa miesiace krotszym niz okres lokaty, ktora zabezpiecza
    limit. Jesli zerwiesz te lokate, to karta moze sluzyc jako skrobaczka
    do szyb ewentualnie ozdoba choinkowa.

    >  > BZ WBK chce 250 zl przychodu zeby z Toba rozmawiac o MasterCard<30 i
    >  > daje tylko 1,500 zl
    > A czy przelewanie ww. kwoty z innego banku będzie potraktowane jako
    > przychód w BZ WBK?

    Nie wiem.

    >  > Shitty daje studentom do 2000 zl limitu -- bez dochodow.
    >  >https://www.online.citibank.pl/page.do?content=k_s
    tudent
    > Ciekawa propozycja. Szkoda, że jedynie 2000 zł.

    "Jedynie"?
    2/3 sredniej krajowej rozdawane za indeks + dowod?
    "Jedynie"?? :)