  • 11. Data: 2009-08-08 20:21:19
    Temat: Re: Karta kredytowa dla studenta bez stałych dochodów
    Od: Tomek <n...@n...no>

    On 2009-08-08 22:18, bradley.st wrote:

> [...]
    udent

    > "Jedynie"?
    > 2/3 sredniej krajowej rozdawane za indeks + dowod?
    Dokładnie to za legitymację + dowód :). Ale okazuje się, że do kontaktu
    wymagają też PESEL!?

  • 12. Data: 2009-08-08 20:23:31
    Od: Tomek <n...@n...no>

    Chciałbym jeszcze wiedzieć, czy to była promocja "karta za podpis"?

  • 13. Data: 2009-08-08 20:28:00
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 8 Sie, 16:21, Tomek <n...@n...no> wrote:

    > Dokładnie to za legitymację + dowód :). Ale okazuje się, że do kontaktu
    > wymagają też PESEL!?

    A co? Przeciez w 3 minuty po zlozeniu wniosku wiedza o Tobie CIA i
    FBI. Po czterech minutach MI-5 oraz MI-6. Mossad dopiero po
    dziesieciu. ;) To jest bank globalny! ;D

  • 14. Data: 2009-08-09 08:31:39
    Temat: Re: Karta kredytowa dla studenta bez stałych dochodó
    Od: "business2peopledotpl" <tomaszsudol@WYTNIJ_TOyahoo.pl>

    Jakbyś był zainteresowany kartą kredytową to zapraszam www.business2people.pl.
    Mam całkiem spory wybór kart.

    pozdrawiam

  • 15. Data: 2009-08-09 08:47:11
    Od: Marcin Lubojański <k...@o...pl>

    bartekk wrote:

    > Potrzymaj chwile wieksza sume (ok. 10tys zl.) na koncie w mBanku. Skoro
    > piszesz, ze masz depozyty to nie problem. Po jakims czasie dostaniesz
    > propozycje karty - w moim przypadku byla to karta z limitem 10tys. zl.
    > Pozniej "przenioslem" ja do Mille (Amex Gold) i dzieki temu bez stalych
    > dochodow mam 2 kart po 10tys. zl w tym jedna zlota :) Aha, ta smieszna
    > karte z limitem 1500zl z BZWBK tez mam - tylko dla przelewow z rachunku
    > karty.

    Ja tam mam od dłuższego czasu znacznie powyżej 10k PLN i jakoś KK dać mi
    nie chcą za free.

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    jędrny biust

  • 16. Data: 2009-08-09 09:07:16
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Marcin Lubojański" <k...@o...pl> wrote in message

    > Ja tam mam od dłuższego czasu znacznie powyżej 10k PLN i jakoś KK dać mi
    > nie chcą za free.

    A zgoda na przetwarzanie danych osobowychw celach marketingowych?

    MK

  • 17. Data: 2009-08-09 10:09:10
    Od: Łukasz <l...@g...com>

    Witam,
    gdzie student bez stałych dochodów może przenieść karę kredytową z
    Banku Millennium? Limit na karcie wynosi obecnie 2200 i taki by mi
    wystarczył :) Z karty chcę zrezygnować aby nie płacić opłaty rocznej,
    ponieważ nie wyrabiam limitu uprawniającego do zwolnienia z tej
    opłaty. Samą kartę spłacam w 100% w GP.
    Z góry dziękuję za pomoc :)

  • 18. Data: 2009-08-09 10:23:32
    Od: "MarekZ" <b...@a...pl>

    Użytkownik "Łukasz" <l...@g...com> napisał w wiadomości
    p.googlegroups.com...

    Ale używasz w ogóle tej karty? Jest na niej jakikolwiek obrót? Zadzwoń na
    infolinię w jakiś dzień roboczy i powiedz, że zamierzasz ją zamknąć z powodu
    opłaty. Prawdopodobnie zostaniesz przełączony do kolejnego konsultanta,
    któremu wytłumaczysz co i jak i on prawdopodobnie zaproponuje ci zwolnienie
    z opłaty rocznej.

  • 19. Data: 2009-08-09 12:02:22
    Od: Łukasz <l...@g...com>

    On 9 Sie, 12:23, "MarekZ" <b...@a...pl> wrote:
> [...]
    > któremu wytłumaczysz co i jak i on prawdopodobnie zaproponuje ci zwolnienie

    Na karcie jest zrobiony obrót na 2 000 zł. Dzwoniłem już na infolinię,
    przedstawiłem sprawę i Konsultant twierdził tylko, że abym nie ponosił
    opłaty rocznej za używanie karty, to muszę złożyć rezygnację z karty w
    dowolnej placówce na 45 dni przed upływem roku. Nic nie wspomniał o
    zwolnieniu z opłaty :/

  • 20. Data: 2009-08-09 15:08:44
    Od: Marcin Lubojański <k...@o...pl>

    MK wrote:
    > "Marcin Lubojański" <k...@o...pl> wrote in message

    > A zgoda na przetwarzanie danych osobowychw celach marketingowych?

    Jest. Ostatnio zaproponowali mi kartę za podpis jakieś 5 czy 6 lat temu.
    Wziąłem i po roku przeniosłem. Od tego czasu już się nie odezwali...

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    jędrny biust