  • 1. Data: 2011-11-02 12:55:32
    Temat: Karta kredytowa i debetowa w jednym. W Inteligo.
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    Inteligo reklamuje nową funkcjonalność swojej karty płatniczej: może być
    używana jako kredytowa i debetowa -
    <http://inteligo.pl/menu/karty/karty-kredytowe/karta
    -kredytowa-inteligo-visa-paywave/>

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 2. Data: 2011-11-02 16:04:32
    Temat: Re: Karta kredytowa i debetowa w jednym. W Inteligo.
    Od: "Piotr C." <piotr@usun_to_mabanana.com>

    On 2011-11-02 13:55, Krystek wrote:
    > Inteligo reklamuje nową funkcjonalność swojej karty płatniczej: może być
    > używana jako kredytowa i debetowa -
    > <http://inteligo.pl/menu/karty/karty-kredytowe/karta
    -kredytowa-inteligo-visa-paywave/>

    Już chciałem pisać że idealne rozwiązanie, a tu takie coś po wczytaniu się:

    Połączenie karty kredytowej i debetowej Karta-kredytowa
    - w bankomatach wypłacasz z rachunku indywidualnego, a za zakupy
    płacisz, wykorzystując kredyt

    Wypłata gotówki w kraju (ATM)
    Każda transakcja
    3% nie mniej niż 7

    Po..bało psa i bude? W bankomatach wypłacam za min. 7zł? A karta 50zł na
    rok?

    P.

  • 3. Data: 2011-11-02 16:38:01
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

    Użytkownik "Piotr C." <piotr@usun_to_mabanana.com> napisał w wiadomości
> [...]
    > Każda transakcja
    > 3% nie mniej niż 7
    >
    > Po..bało psa i bude? W bankomatach wypłacam za min. 7zł? A karta 50zł na

    Zanim zaczniesz jebac psa czy bude,
    moze zaloz binokle i przeczytaj jeszcze raz

    Połączenie karty kredytowej i debetowej - możliwość wypłacania gotówki z
    bankomatów z wybranego rachunku: kredytowego na warunkach karty kredytowej
    lub rozliczeniowego na warunkach karty debetowej. Wystarczy powiązać kartę
    kredytową z wybranym rachunkiem w koncie prywatnym Inteligo. Aktywując tę
    funkcję, możesz korzystać z 3500 bezpłatnych bankomatów sieci PKO Banku
    Polskiego, eService i BZ WBK oraz abonamentu na wszystkie pozostałe
    bankomaty w kraju i za granicą -

  • 4. Data: 2011-11-02 17:13:44
    Od: "Piotr C." <piotr@usun_to_mabanana.com>

    On 2011-11-02 17:38, Waldek wrote:
> [...]
    > powiązać kartę kredytową z wybranym rachunkiem w koncie prywatnym
    > Inteligo. Aktywując tę funkcję, możesz korzystać z 3500 bezpłatnych

    A no to odszczekuje :)

  • 5. Data: 2011-11-02 18:19:37
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Wed, 2 Nov 2011 17:38:01 +0100, Waldek napisał(a):

> [...]
    > funkcję, możesz korzystać z 3500 bezpłatnych bankomatów sieci PKO Banku
    > Polskiego, eService i BZ WBK oraz abonamentu na wszystkie pozostałe

    W Polbanku takie coś już od dawna jest (aczkolwiek chyba tylko w ich
    bankomatach)

    --
    Kojer

  • 6. Data: 2011-11-03 15:48:50
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    Hello,

    Krystek pisze:

    > Inteligo reklamuje nową funkcjonalność swojej karty płatniczej: może być
    > używana jako kredytowa i debetowa -
    > <http://inteligo.pl/menu/karty/karty-kredytowe/karta
    -kredytowa-inteligo-visa-paywave/>

    No proszę - ktoś może jednak czyta to forum. To jest mój pomysł sprzed
    paru lat, opisany tu w szczegółach... :-)

    --
    MiCHA

  • 7. Data: 2011-11-03 18:46:44
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    Przemyslaw Kwiatkowski pisze:

    -kredytowa-inteligo-visa-paywave/>

    > No proszę - ktoś może jednak czyta to forum. To jest mój pomysł sprzed
    > paru lat, opisany tu w szczegółach... :-)

    A tak w ogóle, to może by tak jakiś grant dla autora pomysłu? :-)

    --
    MiCHA

  • 8. Data: 2011-11-06 16:41:13
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 02 Nov 2011 19:19:37 +0100, Robert Kois napisał(a):

    > W Polbanku takie coś już od dawna jest (aczkolwiek chyba tylko w ich
    > bankomatach)

    W nowych euronetach gdzie po włożeniu karty ekran robi się znajomo
    półbankowy też można wypłacać z kk aczkolwiek jak się przekonałem na
    wczoraj tylko 2k na dzień max. Wydaje mi się że miałem większy limit -
    albo mi się wydaje albo klasyczny półbank ;)

    Xenocide