  • 1. Data: 2011-11-02 05:56:53
    Temat: Alior od 01.11.2011 podnosi opłaty
    Od: SID <s...@o...pl>

    Rachunek zarabiający.

    BYŁO:
    Przelewy na rachunki w innym banku (ELIXIR), złożone:
    - za pośrednictwem Bankowości
    Internetowej - przelewy zwykłe 0 zł - pierwsze 10 przelewów z rachunku
    podstawowego w miesiącu;
    1 zł - kolejne;
    1 zł - przelew z rachunku pomocniczego

    JEST:
    od każdego przelewu 1 zł/1,5 zł*

    * Jeżeli w miesiącu kalendarzowym Klient spełni jeden z poniższych
    warunków:

    ? dokona płatności kartą do konta firmowego lub firmową kartą kredytową
    na łączną kwotę nie mniejszą niż 2 000 zł m
    ? wykona z rachunków firmowych 20 krajowych lub 10 zagranicznych
    przelewów w miesiącu,
    ? miał aktywną usługę Autodealing,
    ? miał kredyt lub limit kredytowy na nie mniej niż 10 000 zł,
    ? miał lokatę terminową lub saldo na Rachunku Lokacyjnym na kwotę nie
    mniejszą niż 30 000 zł (saldo średniomiesięcz

    w kolejnym miesiącu opłaty transakcyjne będą pobierane w niższej
    wysokości zgodnie ze wskazaniem w tabeli powyżej.

    Pora na zmianę banku.

  • 2. Data: 2011-11-02 06:05:24
    Temat: Re: Alior od 01.11.2011 podnosi opłaty
    Od: SID <s...@o...pl>

    W dniu 2011-11-02 06:56, SID pisze:
> [...]
    >
    > w kolejnym miesiącu opłaty transakcyjne będą pobierane w niższej
    > wysokości zgodnie ze wskazaniem w tabeli powyżej.

    Do tego jeszcze:
    Wypłata premii na rachunek podstawowy
    miesięcznie, jeżeli średniomiesięczne saldo rachunku podstawowego jest
    większe niż 30.000 zł

    PREMIA: 100 zł

    BYŁO

    miesięcznie, jeżeli średniomiesięczne saldo rachunku podstawowego jest
    większe niż 9000 zł

    PREMIA: 50zł

  • 3. Data: 2011-11-02 07:55:00
    Od: MD <deptula@_gmail_.com>

    W dniu 2011-11-02 06:56, SID pisze:
    > Rachunek zarabiający.
    >

    > Pora na zmianę banku.
    pozyskiwanie jeleni się skończyło i widocznie przeszli do 2 etapu
    promocji - dojenie jeleni
    jest na to sposób:
    http://gielda.onet.pl/bank-of-america-nie-bedzie-pob
    ieraloplat-za-uzywan,18726,4895935,1,news-detal
    cytat:"Bank anulował opłatę przewidzianą od stycznia po uważnym
    wsłuchaniu się w głosy naszych klientów"
    zatem jak wszyscy klienci zareagują tak jak Ty to jest szansa, że alior
    zmądrzeje po wsłuchaniu się w głos ludu

    MD

  • 4. Data: 2011-11-02 08:37:02
    Od: "Sir_Robak" <s...@o...pl>

    > Pora na zmianę banku.

    Witam

    Macie może jakieś sugestie gdzie ew. się przenieść?
    Nie potebuję żadnych kart :) za to w miarę najniższej ceny obsługi.

    Robert

  • 5. Data: 2011-11-02 08:49:19
    Od: "Waldek" <n...@n...net>

    Użytkownik "Sir_Robak" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Witam
    >
    > Macie może jakieś sugestie gdzie ew. się przenieść?
    > Nie potebuję żadnych kart :) za to w miarę najniższej ceny obsługi.

    To moze IB ?

  • 6. Data: 2011-11-02 08:58:35
    Od: Zibo Z <z...@g...com>

    On 2 Lis, 09:49, "Waldek" <n...@n...net> wrote:
    > Użytkownik "Sir_Robak" <s...@o...pl> napisał w
    wiadomościnews:4eb10123$1@news.home.net.pl...

    > To moze IB ?

    Nie wiem czy wszyscy zauważyli ale ta cały podwyżka tyczy jeno
    klientów biznesowych, czyli peno większość forumowiczów się nie łapie.

  • 7. Data: 2011-11-02 09:06:50
    Od: "Sir_Robak" <s...@o...pl>

    > To moze IB ?

    Nie wiem czy wszyscy zauważyli ale ta cały podwyżka tyczy jeno
    klientów biznesowych, czyli peno większość forumowiczów się nie łapie.

    Oj zdziwłbyś się ilu klientów mają..., a ilu odejdzie! :D

    Robak

  • 8. Data: 2011-11-02 16:40:26
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

    Użytkownik "Zibo Z" <z...@g...com> napisał w wiadomości
    j.googlegroups.com...
> [...]

    # Nie wiem czy wszyscy zauważyli ale ta cały podwyżka tyczy jeno
    # klientów biznesowych, czyli peno większość forumowiczów się nie łapie.

    Dlatego ze dotyczy biznesowych, to zasugerowalem IB

  • 9. Data: 2011-11-02 16:58:07
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Wed, 02 Nov 2011 06:56:53 +0100, SID napisał(a):

> [...]
    > - za pośrednictwem Bankowości
    > Internetowej - przelewy zwykłe 0 zł - pierwsze 10 przelewów z rachunku

    Ze względu na powyższe w zeszłym tygodniu poszedłem do placówki zamknąć
    konto. Że ktoś z obsługi dostrzegł mnie po pięciu minutach i z przerażeniem
    w oczach przybiegł z zaplecza, to luz, miałem czas, włączyłem netbook i
    miałem zajęcie. Ale pytanie od obsługującej pani, gdy wyłuszczyłem, po co
    przyszedłem, ścięło mnie z nóg.
    - A ma pan u nas konto?
    Później też było wesoło. Ponieważ nie miałem żadnych kart, musiałem podać
    numery rachunków, bo w inny sposób nie potrafili mnie znaleźć, dowiedziałem
    się, że osobiste to mi chyba zamkną, ale firmowe to muszę w jakimś większym
    oddziale, po kwadransowych konsultacjach telefonicznych jednak "chyba" się
    dało, panny ogólnie przerażone, latały we dwie i co chwila gdzieś dzwoniły.

    AK

  • 10. Data: 2011-11-02 17:59:59
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "Andrzej Kubiak" <n...@i...invalid> wrote in message

> [...]
    > oddziale, po kwadransowych konsultacjach telefonicznych jednak "chyba" się
    > dało, panny ogólnie przerażone, latały we dwie i co chwila gdzieś

    z Aliorem jest tak, ze niestety w jednym oddziale natrafimy na kogos
    niedouczonego, ktoremu, cos sie tylko wydaje i nie potrafi udzielic
    wyczerpujacej odpowiedzi na pytanie, natomiast w innym mozemy natrafic na
    osobe calkiem dobrze zorientowana, ewentualnie upewniajaca sie w centrali
    czy ma racje.