  • Data: 2004-04-14 08:48:14
    Temat: Karta kredytowa - plus dla CitiBanku (dlugie)
    Od: robzzz <robzzz@inetproREMOVE_IT.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Osobiste doswiadczenie z Citi.

    Jestem posiadaczem karty kredytowej CitiBanku gdzies od 5 lat. I wlasciwie
    tylko tego produktu. Zadnych kredytow nie bralem, splaty regularnie i w
    terminie.

    Ale przy calym koszcie 75 PLN + co miesiac 6,50 daje to ok 150 PLN rocznie.
    Przez ten czas na rynku pojawily sie u konkurencji rownie dobre produkty.

    Wiec przez strone w Necie wyslalem pytanko, jaka jest procedura rezygnacji
    z karty i przy okazji czy mozliwe jest ustalenie indywidualnych warunkow
    oplat za karte ?

    I co ...

    Odpowiedz po jednym dniu z opisem warunkow likwidacji karty i informacja,
    ze w tej sprawie skontaktuje sie ze mna jeszcze konsultant.

    Kolejny dzien, telefon i mily Konsultant po krotkiej rozmowie proponuje 45
    PLN mniej za zblizajaca sie oplate roczna. :)

    Ktos powie, jasne, ze i tak sa tansze karty na rynku.
    Ale jestem zaszokowany elastycznoscia Citi i troska o "szarego" klienta :)

    Wielki plus dla Citi !!! Kolejny rok zostaje z Wami ;)

    --
    robzzz