  • 1. Data: 2008-07-29 08:08:57
    Temat: Karta kredytowa + polecenie zapłaty
    Od: Piotr Auksztulewicz <w...@h...net>

    Witam!

    Czy któryś bank oferuje kartę kredytową z możliwością spłaty
    100% zadłużenia przez obciążenie rachunku w innym banku za pomocą PZ?
    Wiem, że to średni interes dla banku więc pewnie nie... ale może
    jednak?

    PS. Google Groups znalazł tylko jeden post, z którego wynika,
    że Citi nie oferuje. Ale to z 2007 roku post był...

    --
    Piotr Auksztulewicz i...@n...net

  • 2. Data: 2008-07-29 08:09:18
    Temat: Re: Karta kredytowa + polecenie zapłaty
    Od: "luneta" <l...@l...pl>

    > Wiem, że to średni interes dla banku więc pewnie nie... ale może
    > jednak?

    VW bank ma.

    jk

  • 3. Data: 2008-07-29 08:57:15
    Od: Karol S <k...@z...pl>

    Piotr Auksztulewicz napisał(a):

> [...]
    >
    > PS. Google Groups znalazł tylko jeden post, z którego wynika,
    > że Citi nie oferuje. Ale to z 2007 roku post był...

    W BZWBK działa. Do wyboru opcja 100% albo kwota minimalna.

    Karol

  • 4. Data: 2008-07-29 13:07:39
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Tue, 29 Jul 2008 08:08:57 +0000 (UTC), Piotr Auksztulewicz wrote:

    > Czy któryś bank oferuje kartę kredytową z możliwością spłaty
    > 100% zadłużenia przez obciążenie rachunku w innym banku za pomocą PZ?

    http://groups.google.pl/group/pl.biznes.banki/browse
    _thread/thread/795f73aa9bd5813e/
    http://groups.google.pl/group/pl.biznes.banki/browse
    _thread/thread/fea965524ccf236e/

    PS. Citi oferuje.

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 5. Data: 2008-07-29 13:56:57
    Od: Renata Golebiowska <R...@b...pl>

    Dnia 29.07.2008 Piotr Auksztulewicz <w...@h...net> napisał/a:
> [...]
    > 100% zadłużenia przez obciążenie rachunku w innym banku za pomocą PZ?
    > Wiem, że to średni interes dla banku więc pewnie nie... ale może

    Tak miały kk w BPH otrzymane rok temu, potem to moje BPH
    przepotwarzyło się w Pekao i zlikwidowałam karty, więc nie wiem jak to
    wygląda teraz.

    Renata

    --
    Cztery kontynenty - nasze wyprawy rowerowe http://acn.waw.pl/pawelp