    From: "bim-bom" <j...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Karta kredytowa w ING
    Date: Sun, 19 Aug 2007 11:01:19 +0200

    Witam,
    mam proste pytanie - mam kartę kredytową w ING. Wiem, że opłaty za
    transakcje gotówkowe są liczone od dnia ich wykonania. Wiem, że opłaty za
    transakcje bezgotówkowe są liczone później (za maksymalną kwotę "na
    minusie", jaka była wcześniej na karcie). Ale nie jestem dalej pewny, jaki
    jest warunek, żeby nie płacić żadnych opłat za te operacje bezgotówkowe.

    Na przykład, "dzień roliczania" to pierwszy każdego miesiąca, a bank daje
    dodatkowo 20 dni na spłacenie kredytu. Jeśli moja karta była "na minusie" w
    sierpniu, to jaki jest warunek, żebym nie płacił za sierpień żadnych opłat?
    Czy starczy, że przynajmniej raz w okresie 1 września - 20 września moja
    karta była "na plusie"? Czy musi być "na plusie" dokładnie 20-go września?

    Sorki na "niebankowe" słowa, ale za bardzo się na tym nie znam.

    Duże dzięki za odpowiedzi.