  • 1. Data: 2009-08-26 17:51:49
    Temat: Karta o2 - cudo :) (przepraszam)
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    http://money.o2.co.uk/

    Przepraszam za spam. Przepraszam za OT. Ale po prostu jestem zachwycony
    wzornictwem a i jako były klient o2.uk i obecny ale w DE musiałem wkleić ten
    link. :)

    Chyba mnie nie zlinczujecie. Wiadomo, że o gustach się nie dyskutuje ale dla
    mnie karty są piękne :)

    PS.
    Czekam na podobnie rozwiązania (wzornictwo) u polskich opów i w o2 w innych
    krajach :)

  • 2. Data: 2009-08-26 19:00:13
    Temat: Re: Karta o2 - cudo :) (przepraszam)
    Od: games <g...@g...home.pl>

    Valdi.Pavlack pisze:
> [...]
    >
    > PS.
    > Czekam na podobnie rozwiązania (wzornictwo) u polskich opów i w o2 w innych

    Bedziesz sie trzepal do tych kart odmiencu ?

  • 3. Data: 2009-08-26 19:22:19
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "games" news:4a958649@news.home.net.pl

    > Bedziesz sie trzepal do tych kart odmiencu ?

    PLONK.

  • 4. Data: 2009-08-26 21:10:55
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 26 Sie, 19:51, "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> wrote:

    > Chyba mnie nie zlinczujecie. Wiadomo, że o gustach się nie dyskutuje ale dla
    > mnie karty są piękne :)

    A co to jest na karcie ? Kawałki DNA Obcego ?

  • 5. Data: 2009-08-27 06:12:44
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "szczurwa"
    n.googlegroups.com

    > A co to jest na karcie ? Kawałki DNA Obcego ?

    To woda jest :) Albo wizja tlenu (o2) przedstawiona przez artystę ;)

  • 6. Data: 2009-08-27 06:21:58
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    On 2009-08-27 08:12, Valdi.Pavlack wrote:
    > "szczurwa"
    n.googlegroups.com

    > To woda jest :) Albo wizja tlenu (o2) przedstawiona przez artystę ;)

    "Wizja tlenu" - hehehe :D

  • 7. Data: 2009-08-27 06:56:54
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Valdi.Pavlack pisze:
    > http://money.o2.co.uk/

    Mi sie nie podoba :)

    --
    Mithos

  • 8. Data: 2009-08-27 08:23:43
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Mi sie nie podoba :)

    dla mnie najładniejszą kartę jaką do tej pory miałem była czarna KK AQ -
    nie podobają mi się te wszystkie pstrokate wizualizacje, ale to
    oczywiscie kwestia gustu

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 9. Data: 2009-08-27 10:51:59
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

    Użytkownik "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> napisał w
    wiadomości news:h73rhd$tvh$1@news.interia.pl...
> [...]
    >
    > Przepraszam za spam. Przepraszam za OT. Ale po prostu jestem zachwycony
    > wzornictwem a i jako były klient o2.uk i obecny ale w DE musiałem wkleić

    lukas bank firmowa debetowa i inteligo firmowa są w tym klimacie

    --
    http://dumpingowiec.pl - faktury / paragony /rachunki, księga przychodów i
    rozchodów,

  • 10. Data: 2009-08-27 15:39:21
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    RobertS pisze:
    > dla mnie najładniejszą kartę jaką do tej pory miałem była czarna KK AQ -
    > nie podobają mi się te wszystkie pstrokate wizualizacje, ale to
    > oczywiscie kwestia gustu

    Tylko jej jakość wykonania była żałosna.

    --
    Mithos