  • 1. Data: 2009-08-26 15:36:04
    Temat: Shiti nie chce mnie zwolnić z opłaty rocznej część III
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    Dziś otrzymałem telefon. Citi zwalnia mnie z opłaty za nabliższy rok w
    zakresie karty głównej i dodatkowej. Co potem - to się zobaczy.

    Czasem nawet Citi potrafi przybrac przyjazne oblicze. Howgh !

  • 2. Data: 2009-08-26 17:37:05
    Od: "Damian" <x...@o...pl>

    >Czasem nawet Citi potrafi przybrac przyjazne oblicze. Howgh !
    a jednak sie udalo, wystarcza dobre argumenty

    wybiorczo jest dobry, w temacie kart w/g mnie najlepszy

  • 3. Data: 2009-08-26 17:55:01
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 26 Sie, 19:37, "Damian" <x...@o...pl> wrote:

    > wybiorczo jest dobry, w temacie kart w/g mnie najlepszy

    Tu bym polemizował, ale tzw serwis rzeczywiście mają imponujący..!

  • 4. Data: 2009-08-26 19:31:25
    Temat: Re: Shiti nie chce mnie zwolnia z op3aty rocznej cze?a III
    Od: "Damian" <x...@o...pl>

    >Tu bym polemizował, ale tzw serwis rzeczywiście mają imponujący..!

    mi chodzi wlasnie o serwis karciany, elastyczni , sami podnosza saldo,
    monitoring "podejrzanych" transakcji... (zaden z innych wystawcow/bankow nie
    dzwonil do mnie z pytanie czy to rzeczywiscie ja dopiero co dokonalem
    zakupow na wyzsza kwote)
    a ze maja wyzsze kursy... to po prostu uzywa sie kart walutowych i juz

  • 5. Data: 2009-08-26 19:44:21
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Damian pisze:
> [...]
    > zakupow na wyzsza kwote)
    > a ze maja wyzsze kursy... to po prostu uzywa sie kart walutowych i juz

    Ten monitoring to fikcja. Do mnie dzwonili raz jak kupowałem kiedyś
    laptopa. Jak nagle zapłaciłem za hotel 2,6k PLN w mieście, w którym
    nigdy nie byłem to nikt nie zadzwonił.

    Co do limitu elastyczność jest tragiczna (moim zdaniem). Chcąc uzyskać
    wyższy limit przechodziłem koszmarną drogę (umowa o pracę czas
    nieokreślony, zarobki powiedzmy powyżej średniej, idealna historia
    kredytowa, obrót na karcie ponad 2k PLN miesięcznie itp. itd.), bo po
    prostu bank limitu podnieść nie chciał podczas gdy inne banki oferowały
    limity kilka (a może i kilkanaście) razy wyższe pomimo, że mnie
    całkowicie nie znały.
    Na grupie jest kuriozalny (ale prawdziwy) pogląd, że jeśli chce się coś
    od Citi uzyskać to nie należy o to prosić. Dla mnie jest to bzdura, bo
    jak potrzebuję wyższy limit to nie mam ochoty bawić się z bankiem w
    ciuciubabkę i czekać aż łaskawie dadzą mi coś, co inni dają bez żadnych
    problemów.

    Citi jest elastyczne jedynie w przypadku zwalniania z opłat rocznych. No
    i podobno gładko zwracają środki wynikające z nieuprawnionego użycia
    karty (nie przerabiałem).

    Swojego czasu z KK Citi BP byłem bardzo zadowolony. Zarobiłem na tej
    karcie kilkaset PLN.

    --
    Mithos

  • 6. Data: 2009-08-26 19:56:32
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    > Ten monitoring to fikcja. Do mnie dzwonili raz jak kupowałem kiedyś
    > laptopa. Jak nagle zapłaciłem za hotel 2,6k PLN w mieście, w którym nigdy
    > nie byłem to nikt nie zadzwonił.

    Jak transakcja jest zgodna z rofilem to po co maja dzwonic? Gdybys nigdy nie
    placil za hotel i kupowal tylko w jednym miescie to na pewno bylby
    telefon... Ja dostalem jak probowalem dokonac transakcji na stacji
    benzynowej.

> [...]
    > potrzebuję wyższy limit to nie mam ochoty bawić się z bankiem w
    > ciuciubabkę i czekać aż łaskawie dadzą mi coś, co inni dają bez żadnych

    Ty to w ogole masz jakies dziwne przygody ;). Ja jak potrzebowalem wyzszego
    limitu to pisalem
    "Uprzejmie prosze o zamiane karty V Silver na V Gold i podniesienie limitu
    do kwoty xxxxxPLN" Skladalem w oddziale i po kilku dniach przychodzila nowa
    karta. Zamienialem tak karty 3 razy zawsze dzialalo to tak samo.

    > Citi jest elastyczne jedynie w przypadku zwalniania z opłat rocznych. No i
    > podobno gładko zwracają środki wynikające z nieuprawnionego użycia karty
    > (nie przerabiałem).

    Ja mialem jedna reklamacje transakcji. Merchant obciazyl mnie w walucie,
    chociaz cena byla podana w PLN. W wyniku przewalutowan kwota wyszla o ok 7%
    wyzsza. Wystarczylo wyslac faksem rachunek i roznica zostala zwrocona.

    > Swojego czasu z KK Citi BP byłem bardzo zadowolony. Zarobiłem na tej
    > karcie kilkaset PLN.

    Wspolpraca z Paybackiem tez sie zapowiada dobrze... 1pkt za 3PLN. 1250pkt
    mozna chyba wymienic na doladowanie prepaida za 50pln. W canach nominalnych
    to chyba ok 1,3% zwrotu...

    MK

  • 7. Data: 2009-08-26 20:09:32
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    MK pisze:
> [...]
    > nie placil za hotel i kupowal tylko w jednym miescie to na pewno bylby
    > telefon... Ja dostalem jak probowalem dokonac transakcji na stacji

    To była moja pierwsza płatność za hotel przy użyciu KK Citi.

> [...]
    > limitu do kwoty xxxxxPLN" Skladalem w oddziale i po kilku dniach
    > przychodzila nowa karta. Zamienialem tak karty 3 razy zawsze dzialalo to

    Nie tylko ja mam (miałem) ten problem. Niektórzy mają tu Goldy z limitem
    6k PLN i Citi w żaden sposób nie chce dać więcej.

    > Wspolpraca z Paybackiem tez sie zapowiada dobrze... 1pkt za 3PLN.
    > 1250pkt mozna chyba wymienic na doladowanie prepaida za 50pln. W canach
    > nominalnych to chyba ok 1,3% zwrotu...

    No ale poczekajmy jak to będzie wyglądało. Na razie jest wiele kart
    (różnych banków) i wiele programów. Jak to połączyć w jedną całość żeby
    wszyscy z tego korzystali?

    --
    Mithos

  • 8. Data: 2009-08-26 20:48:10
    Od: "Michal" <b...@o...pl>

    > Ten monitoring to fikcja. Do mnie dzwonili raz jak kupowałem kiedyś
    > laptopa. Jak nagle zapłaciłem za hotel 2,6k PLN w mieście, w którym nigdy
    > nie byłem to nikt nie zadzwonił.

    a do mnie dzownili jak placilem za cos kolo 3K PLN

  • 9. Data: 2009-08-26 21:17:45
    Od: Michal <m...@n...org>

    MK pisze:

> [...]
    >>

    > Wspolpraca z Paybackiem tez sie zapowiada dobrze... 1pkt za 3PLN.
    > 1250pkt mozna chyba wymienic na doladowanie prepaida za 50pln. W canach

    O skąd to wiadomo, jakie będą zasady współpracy z Paybackiem i czy w
    ogóle współpraca będzie??? Jakiś link podrzucisz?

    --
    Michał

  • 10. Data: 2009-08-26 21:21:57
    Od: Michal <m...@n...org>

    Mithos pisze:

    > Ten monitoring to fikcja. Do mnie dzwonili raz jak kupowałem kiedyś
    > laptopa. Jak nagle zapłaciłem za hotel 2,6k PLN w mieście, w którym
    > nigdy nie byłem to nikt nie zadzwonił.

    Każdy ma swoje doświadczenia. Prawdę mówiąc- przykra sprawa gdyby tak
    dzwonili za granicą jak coś kupujesz a nie daj Bóg jeszcze masz telefon
    wyłączony... Ja zawsze uprzedzam Citiphone gdzie wyjeżdżam i proszę o
    złagodzenie nadzoru.

> [...]
    > prostu bank limitu podnieść nie chciał podczas gdy inne banki oferowały
    > limity kilka (a może i kilkanaście) razy wyższe pomimo, że mnie

    I tutaj znów każdy ma swoje doświadczenia. Dyspozycja podniesienia
    limitu i po 3ch dniach limit wyższy.

    > Citi jest elastyczne jedynie w przypadku zwalniania z opłat rocznych. No
    > i podobno gładko zwracają środki wynikające z nieuprawnionego użycia
    > karty (nie przerabiałem).

    "Gładko" robią tez kilka innych spraw, zupełnie niemożliwych
    gdzieindziej. Np zamiana typu karty po jednym telefonie, bezpłatne
    duplikaty.

    Ciekawą funkcją są bezprowizyjne przelewy za rachunki. Mnie się przydaje
    bo pozwala wszystkie płatnosci skomasować w jednym miejscu (na karcie
    Citi) i potem raz w miesiącu spłacać z oprocentowanego konta.

    > Swojego czasu z KK Citi BP byłem bardzo zadowolony. Zarobiłem na tej
    > karcie kilkaset PLN.

    Ciekawe co będzie z Paybackiem.

    --
    Michał