  • 1. Data: 2012-07-08 00:34:17
    Temat: Karta płatnicza rozliczana w USD
    Od: "Seba_Fan" <s...@g...skasuj-to.pl>

    Która karta, którego banku jest jeszcze rozliczana w USD (dolarach)?
    Robię transakcje przez Internet w $ i Euro jest dla mnie nie korzystne
    (rozliczenie)

    Widziałem w mbanku (tam mam konto) kartę ecard w USD może ta opcję wybiorę,
    ktoś korzysta do zakupów przez Internet (paypal)

  • 2. Data: 2012-07-08 02:12:58
    Temat: Re: Karta płatnicza rozliczana w USD
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 8 Lip, 00:34, "Seba_Fan" <s...@g...skasuj-to.pl>
    wrote:
> [...]
    >
    > Widziałem w mbanku (tam mam konto) kartę ecard w USD może ta opcję wybiorę,
    > ktoś korzysta do zakupów przez Internet  (paypal)

    Kursy przy zasilaniu nie sa chyba zbyt korzystne.
    Na dizen dzisiejszy, do platnosci Paypal najlepsze sa karty kredytowe
    Polbanku.

    Ewentalnie
    http://indywidualni.bzwbk.pl/karty/do-kont-osobistyc
    h/walutowych/dolar-usd/oplaty-i-prowizje/karta-maste
    rcard-w-dolarach-amerykanskich-oplaty-i-prowizje.htm

    jesli dysponujesz fizycznie dolarami do zasilania konta.

  • 3. Data: 2012-07-08 09:32:05
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    krzysztofsf <k...@w...pl> wrote:

    > jesli dysponujesz fizycznie dolarami do zasilania konta.

    To już chyba lepiej:
    - darmowe konto w USD w alior.pl (tu wpłacasz gotówkę)
    - darmowe konto w USD w sync.pl (przelew w USD z konta w Alior bez opłat).
    - darmowa karta do konta USD w sync.pl

    (to samo możliwe dla EUR i kilku innych walut).

    a.

  • 4. Data: 2012-07-08 10:24:54
    Od: assembea <a...@i...pl>

    > - darmowa karta do konta USD w sync.pl

    Darmowa? A nie 3 PLN/miesiąc?

  • 5. Data: 2012-07-08 12:38:27
    Od: "Seba_Fan" <s...@g...skasuj-to.pl>

    Użytkownik "Wemif" <w...@a...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > - darmowa karta do konta USD w sync.pl
    >
    > (to samo możliwe dla EUR i kilku innych walut).

    to ciekawa propozycja, tylko jak czytałem kiedyś, opłaty i prowizje to było
    płatne.
    ale sync.pl mi się podoba wiec chyba założę konto, myślałem też o Meritium
    Bank, ale tam tylko dla firm jest, a tak to ciekawy bank.

  • 6. Data: 2012-07-08 12:44:22
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 08.07.2012 10:24, assembea pisze:

    > Darmowa? A nie 3 PLN/miesiąc?

    Nie.

  • 7. Data: 2012-07-08 16:38:28
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    assembea <a...@i...pl> wrote:

    > Darmowa? A nie 3 PLN/miesiąc?

    W alior.pl karta jest platna, ale w sync.pl za darmo.

    a.

  • 8. Data: 2012-07-09 23:10:35
    Od: "Seba_Fan" <s...@g...skasuj-to.pl>

    > W alior.pl karta jest platna, ale w sync.pl za darmo.
    >
    > a.

    Już zapoznałem się z opłatami jest za free

    Dzięki konto już mam, czekam na kartę

    Czy przelew z konta PLN alior sync na walutowe można zrobić i od razu się
    zamieni na USD

  • 9. Data: 2012-07-10 09:43:35
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 09 Jul 2012 23:10:35 +0200, Seba_Fan napisał(a):

    > Czy przelew z konta PLN alior sync na walutowe można zrobić i od razu
    > się zamieni na USD

    Tak ale przelicznik nie będzie raczej dla Ciebie korzystny. Już lepiej
    zrób to przez jakiś internetowy kantor. Kiedyś Miernik wrzucił takie info:

    =====================
    http://www.kantoria.com/ - spread 2.8 grosza, min transakcja 1 PLN,
    godziny transakcji 08:30 - 16:00

    https://www.kantor-internetowy.eu/ - spread 3.5 grosza, min
    transakcja 100 EUR, godziny transakcji 09:00 - 15:45

    http://www.lowspread.pl/ - godziny transakcji 09:00 - 16:30, spread
    zależny od kwoty wymiany:
    4.25 grosza od 10 EUR do 1000 EUR
    3.25 grosza od 1000 EUR do 10000 EUR
    2.25 grosza od 10000 EUR wzwyż

    Czyli do 10000 EUR najlepsza jest http://www.kantoria.com/ a powyżej
    http://www.lowspread.pl/

    Wszystkie trzy oczywiście działają wyłącznie w dni robocze, czyli pon-
    pt oprócz świąt.
    =====================

    Ja ze swojej strony mogę polecić jeszcze http://fritzexchange.pl
    Jest jeszcze walutomat ale tam to już różnie czasami lepiej czasami
    gorzej, no i dłużej trwa wymiana niż np. we Fritz.

    --
    xbartx

  • 10. Data: 2012-07-10 23:06:00
    Temat: Re: Karta p?atnicza rozliczana w USD
    Od: "Seba_Fan" <s...@g...skasuj-to.pl>

> [...]
    > Jest jeszcze walutomat ale tam to już różnie czasami lepiej czasami
    > gorzej, no i dłużej trwa wymiana niż np. we Fritz.

    dzięki muszę się z tym zapoznać, nie za bardzo wiem jak to działa