  • 1. Data: 2003-09-26 21:05:18
    Temat: Karta w CITI
    Od: "Smaug" <s...@s...art.pl>

    Witm,
    czy ktos probowal z was renegocjowac warunki uzywania karty kredytowac w
    CITI, nie chodzi mi o nowa karte ale o karte istniejaca juz kilka lat,
    chodzi o Vise Silver. Generalnie nie chce zmieniac kary, chodzi mi o
    mozliwosc zniany warunmow jej uzytkowania. Czy komus z panstawa sie to
    udalo, jesli tak to w jaki sposob tego dokonal ?

    --
    Pozdrawiam
    "nie sczypta soli
    Smaug - szczypta kelnerki"
    'o'=;=;=;=--'

  • 2. Data: 2003-09-26 21:45:47
    Temat: Re: Karta w CITI
    Od: "RysioPysio" <r...@N...pop.e-wro.pl>

    Użytkownik "Smaug" <s...@s...art.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > : mozliwosc zniany warunmow jej uzytkowania. Czy komus z panstawa sie to
    > : udalo, jesli tak to w jaki sposob tego dokonal ?

    Zdefiniuj " zniany warunmow jej uzytkowania".

    --
    pozdrawiam
    Rysiek

  • 3. Data: 2003-09-27 02:03:51
    Od: "zbiggy" <z...@n...poczta.onet.pl>

    Smaug napisal/a:
    > komus z panstawa sie to udalo, jesli tak to w jaki sposob tego
    > dokonal ?

    nie przeżyłem tego na własnej skórze, gdyż tej karty nie używam, ale moja
    koleżanka chciała zrezygnować i przenieść kartę i wtedy zaproponowali jej:
    - obniżenie opłaty rocznej z 70 do 20zł
    - rezygnację z ubezpieczenia 6,5/mc

    Ale muszę przyznać ona jest chyba dla nich "grubą rybą" jeżeli chodzi o
    wydawanie pieniędzy :)) więc nie wiem jak to jest jeżeli ktoś im realizuje
    małe obroty.

    Zbig.

  • 4. Data: 2003-09-27 07:16:50
    Od: "Piotr Grzegorz Skowronski" <s...@S...PRECZgazeta.pl>

    Smaug wrote:
    > Witm,
    > czy ktos probowal z was renegocjowac warunki uzywania karty
    > kredytowac w CITI, nie chodzi mi o nowa karte ale o karte istniejaca
    > juz kilka lat, chodzi o Vise Silver.

    Osobiście nie, ale Citi umie negocjować niektóre parametry jak chcesz
    zrezygnować z karty.

    > Generalnie nie chce zmieniac
    > kary, chodzi mi o mozliwosc zniany warunmow jej uzytkowania. Czy
    > komus z panstawa sie to udalo, jesli tak to w jaki sposob tego
    > dokonal ?

    Telefonicznie. Zadzwoń i powiedz w czym rzecz.
    Jak nie będą chcieli gadać, to przenieś kartę do innego banku. Ale jak
    Cię znam, to jesteś dobry klient :)

    --
    ukłony - skowi
    skowi (at) gazeta pl

  • 5. Data: 2003-09-27 10:16:33
    Od: "Smaug" <s...@s...art.pl>

    Pewnego dnia RysioPysio ( r...@N...pop.e-wro.pl) wyklikal/a :

    :
    : Zdefiniuj " zniany warunmow jej uzytkowania".

    np: oprocentowanie kredytu, koszt wydania itp.

    --
    Pozdrawiam
    "nie sczypta soli
    Smaug - szczypta kelnerki"
    'o'=;=;=;=--'

  • 6. Data: 2003-09-27 10:21:29
    Od: "Smaug" <s...@s...art.pl>

    Pewnego dnia Piotr Grzegorz Skowronski ( s...@S...PRECZgazeta.pl)
    wyklikal/a :

    :
    : Osobiście nie, ale Citi umie negocjować niektóre parametry jak chcesz
    : zrezygnować z karty.
    :
    zobaczymy co mi powiedza

    : Telefonicznie. Zadzwoń i powiedz w czym rzecz.
    : Jak nie będą chcieli gadać, to przenieś kartę do innego banku. Ale jak
    : Cię znam, to jesteś dobry klient :)

    ale czy CITI tak o mnie mysli ??

    --
    Pozdrawiam
    "nie sczypta soli
    Smaug - szczypta kelnerki"
    'o'=;=;=;=--'

  • 7. Data: 2003-09-27 15:52:33
    Od: "Piotr Grzegorz Skowronski" <s...@S...PRECZgazeta.pl>

    Smaug wrote:
    > Pewnego dnia Piotr Grzegorz Skowronski (
    > s...@S...PRECZgazeta.pl) wyklikal/a :
    >
    > ale czy CITI tak o mnie mysli ??

    Korzystasz aktywnie z karty, robisz operacje. Pewnie mają jakiegoś
    robota do obliczenia, czy im się opłacasz.

    --
    ukłony - skowi
    skowi (at) gazeta pl

  • 8. Data: 2003-09-29 11:32:34
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Smaug <s...@s...art.pl> wrote:

    > np: oprocentowanie kredytu, koszt wydania itp.

    Oprocentowania nie ruszysz, opłatę roczną możesz próbować, a poza tym
    zawsze możesz zrezygnować z tej karty ;)

    --
    ___________ (R)

  • 9. Data: 2003-10-01 17:55:10
    Od: "ygreko" <y...@n...space.pl>

    "Piotr Grzegorz Skowronski" <s...@S...PRECZgazeta.pl> wrote in message
    [...]
    > Korzystasz aktywnie z karty, robisz operacje. Pewnie mają jakiegoś
    > robota do obliczenia, czy im się opłacasz.

    heh, robota moga sobie miec
    ja dzisiaj juz ze 100 razy zadzwonilem na ich bezplatna infolinie
    naliczone przez tych ZLODZIEJI 51 zeta nie zaspokoja rahunku, jaki tpsa im
    wystawi
    za kazda minute tepsa nalicza ich jakies 80 groszy
    wiec za moje 100 polaczen zaplaca ok. 80 zeta
    ku ogolnej informacji podaje tutaj numer tej BEZPLATNEJ linii citiphone:
    0-800 224653

    najlepsze jest to, ze obsluguja na tej linii nawet tych klientów, którzy
    teoretycznie powinni korzystac z platnej linii 0-801

    jak komus sie nudzi a wkurwia go citibank (tak jak mnie)
    to dzwoncie -- numer 0-800 jest dla was calkowicie bezplatny, a chrzaniony
    citibank za niego placi ok. 80 gr za samo to, ze wy uslyszycie 'dobry
    wieczor'

    osobiscie po ponad roku uzywania ichniejszej karty kredytowej
    CALKOWICIE ODRADZAM KOMUKOLWIEK KORZYSTANIE Z KARTY KREDYTOWEJ CITIBANK, BO
    W ZASADZIE NIE MOZNA NAZWAC ICH ZLODZIEJAMI, ALE ODSETKI ZA EW. SKORZYSTANIE
    Z KREDYTU NA KARCIE WSZEDZIE INDZIEJ SA DUZO NIZSZE, a prestiz z posiadania
    karty z napisem citibank nijak sie nie ma do haraczu im placonego

    zmieniam bank, zmieniam karte, jestem szczesliwy z tego powodu

    pzdr,

  • 10. Data: 2003-10-01 20:38:53
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "ygreko" <y...@n...space.pl> writes:

> [...]
    > Z KREDYTU NA KARCIE WSZEDZIE INDZIEJ SA DUZO NIZSZE, a prestiz z posiadania
    > karty z napisem citibank nijak sie nie ma do haraczu im placonego

    Bledem bylo zalozenie, ze posiadanie karty z takim napisem (czy
    jakimkolwiek) podnosi/oznacza prestiz.
    --
    Krzysztof Halasa, B*FH