  • 1. Data: 2003-09-26 16:13:27
    Temat: Wyciagi z Banku PKO Bank Polski
    Od: "Cobra91" <c...@n...pl>

    Witam,
    po kazdej operacji bankowej otrzymuje na maila wyciag (mail formatowany
    html) czy jest jakis sposob aby dane z tego dokumentu automatycznie byly
    przenoszone do exela do jakiegos konkretnego arkusza tak aby miec historie
    operacji wykresy itp?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2003-09-29 07:12:18
    Temat: Re: Wyciagi z Banku PKO Bank Polski
    Od: "Grzexs" <g...@g...pl>

> [...]
    byly
    > przenoszone do exela do jakiegos konkretnego arkusza tak aby miec

    He, he... Trzeba wziąć sobie jakiegoś Pascala lub C lub nawet jakiś
    Basic i sobie napisać. Nie będzie to bardzo łatwe, ale nie przekracza
    możliwości średniozaawansowanego programisty. Kiedyś próbowałem, ale
    chyba "przez głowę" było szybciej. Przynajmniej przy tej ilości
    operacji, jaką ja przeprowadzałem. A potem jakoś konto zlikwidowałem i
    problem się rozwiązał sam.

    Grzexs