  • Data: 2002-08-18 06:52:54
    Temat: Karta w Citi i podpis...
    Od: "Marcin I." <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jak wiadomo karty Citi maja zdjecie i podpis zrobione "fabrycznie" na
    drugiej stronie karty jest tez miejsce na podpis i tu zaczyna sie problem,
    w firmie w ktorej pracuje wymagaja zeby byl tez tam zlozony podpis, jednak
    czesc ludzi nie ma tego podpisu a jak zwracam uwage to sie burza jak woda w
    klozecie ( nie weim czemu nie moga jej podpisac, czy to az tak trudne? ). I
    mam pytanko czy jest jakis przepis ktory zobowiazuje posiadacza karty aby
    podpisal ja ponimo ze ma juz "fabryczny" podpis? Jesli tak to prosze o jakis
    link aby klientowi sypnac jakims paragrafem i ew. linkiem ;)