  • 11. Data: 2002-08-18 09:55:43
    Temat: Re: Karta w Citi i podpis...
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    news:ajnqls$i1p$1@news.tpi.pl...

    > A klient mowi "jest podpis po drugiej stronie" ;).

    A to jak najbardziej takiego klienta wyslac do konkurencji ;-)

    --
    JaKi

  • 12. Data: 2002-08-18 10:07:44
    Od: "Marcin I." <b...@a...pl>

    Tajemniczy(a) "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl> wystukał(a) na
    klawiaturze parę literek w wiadomości news:ajnqo8$rl6$1@news.onet.pl...

    > A co w tym takiego trudnego? Nie da dokumentu to po prostu odsylasz go na
    > drzewo.

    Zeby to bylo takie proste ;)

    Ostatnio jeda klientka powiedziala ze nie kulturalnie sie nie zachowuje bo
    ona pracuje w banku i mowi ze nie trzeba podpisywac karty bo to jest nowy
    rodzaj karty, a ja mowie i pokazuje ze jest miejsce na podpis i jest
    napisane "podpis posiadacza" a ona uparcie twierdzi ze nie i juz i
    powiedzialem jej zeby sobie poczytala co nie co, teraz to sypne paragrafami
    i niech sie idzie turlac jak nie podpisze to bedzie musiala podpisac
    oswiadczenie ze zobowiazuje sie zaplacic za "towar" w terminie do...
    Niestety pracuje w takim miejscu ze najpierw sie pobiera "towar" a pozniej
    placi, a to co sie juz pobierze nie da sie odzyskac :(

  • 13. Data: 2002-08-18 10:17:49
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marcin I." <b...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Niestety pracuje w takim miejscu ze najpierw sie pobiera "towar" a pozniej
    > placi, a to co sie juz pobierze nie da sie odzyskac :(

    Rurka do baku? :-D

    --
    JaKi

  • 14. Data: 2002-08-18 10:20:09
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Marcin I." <b...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Niestety pracuje w takim miejscu ze najpierw sie pobiera "towar" a pozniej
    > placi, a to co sie juz pobierze nie da sie odzyskac :(

    Trzeba bankomat obok postawic i bedzie po klopocie...

    Maciej

  • 15. Data: 2002-08-18 10:42:07
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "Marcin I." <b...@a...pl> writes:

    > Niestety pracuje w takim miejscu ze najpierw sie pobiera "towar" a pozniej
    > placi, a to co sie juz pobierze nie da sie odzyskac :(

    A jak klient powie "zapomnialem portfela", to co sie robi?

    MJ

  • 16. Data: 2002-08-18 10:48:00
    Od: "Marcin I." <b...@a...pl>

    Tajemniczy(a) "Michal Jankowski" <m...@f...edu.pl> wystukal(a) na
    klawiaturze pare literek w wiadomosci

    > A jak klient powie "zapomnialem portfela", to co sie robi?

    Specjalne oswiadczenie, spisuje sie dane numer buta, samochodu jesli nie
    zaplaci w terminie ( przewaznie 2 dni) ktory napisal to idzie sie na policje
    :)

  • 17. Data: 2002-08-18 10:48:36
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Marcin I." <b...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Rurka do baku? :-D

    Przez chwilę miałem skojarzenie z agencją towarzyską :-)

    Karol

  • 18. Data: 2002-08-18 10:50:31
    Od: "Marcin I." <b...@a...pl>

    Tajemniczy(a) "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl> wystukał(a) na
    klawiaturze parę literek w wiadomości news:ajns8v$jc$1@news.onet.pl...

    > Rurka do baku? :-D

    niestety, ale i tak dobrze ze mam prace, stoi sie na kasie i sie smieje z
    burakow ( 95% spoleczenstwa), najlepsi sa ci co jezdza Daewoo ;) oraz ci
    ktorzy prosza o karte Tik-Tak, ale to juz ntg

  • 19. Data: 2002-08-18 11:10:19
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > Przez chwilę miałem skojarzenie z agencją towarzyską :-)

    A czy tam sie nie placi akurat przed skorzystaniem z uslugi? ;-) No i moze
    ktos autoryatywnie sie wypowi czy akceptuja karty tam ;-)

    --
    JaKi

  • 20. Data: 2002-08-18 11:59:04
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    > niestety, ale i tak dobrze ze mam prace, stoi sie na kasie i sie smieje z
    > burakow ( 95% spoleczenstwa)

    Rozumiem, ze te 5% [czyli nieburaki] to sprzedawcy, nieprawdaz? ;)

    Maciej