    From: sas <n...@e...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Karta w euro w AliorSync
    Date: Fri, 28 Jun 2013 20:11:23 +0200

    Witajcie,

    Wybieram się za jakiś czas z rodziną do Chorwacji. Wcześniej będąc za
    granicą płaciłem zawsze kartą PLN, ale pomyślałem, że może warto wyrobić
    sobie kartę EUR. Chodzi o płatności za autostrady, paliwo i już na miejscu
    za pobyt w Chorwacji (płatności kartą + może jakaś kasa z bankomatu).
    Jeśli się nie mylę, to w ten sposób unikam jednego przewalutowania + mogę
    kupić EUR w wybranym przeze mnie momencie.
    Pomyślałem o karcie EUR w AliorSync. Nie wiem, czy jest najlepszą na
    rynku, ale nie chce mi się zakładać konta w innym banku tylko po to, żeby
    mieć taką kartę, a potem je likwidować. No chyba, że wiecie o jakichś
    super promocjach, to proszę o info :)

    Podsumowując: czy warto zrobić kartę EUR, czy też może gra nie jest warta
    świeczki i lepiej płacić kartą PLN?

    sas