eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki"Karta z doładowaniem Premium" BZWBK - czy da się nie podawać danych? › "Karta z doładowaniem Premium" BZWBK - czy da się nie podawać danych?
    From: Maruda <m...@n...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: "Karta z doładowaniem Premium" BZWBK - czy da się nie podawać danych?
    Date: Thu, 20 Oct 2011 07:12:02 +0200

    Witam.
    Nabyłem coś takiego z przeznaczeniem jako skarbonka dla małolata (<13
    lat). Mogę jej nadać pin w bankomacie bzwbk, ale aby mieć dostęp do
    historii on-line itd muszę ją zarejestrować w serwisie. Tam zaś chcą
    kompletu danych osobowych. Rozumiem, że to może być przydatne przy
    "odzyskaniu kasy ze zgubionej karty", ale nie bardzo mam ochotę podawać
    żadnych danych. Da się to obejść, tzn mieć dostęp on-line, a nie podać
    danych?

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.