  • 1. Data: 2004-10-10 18:42:16
    Temat: Karta zastępcza w mBanku
    Od: "Kitty" <k...@w...pl>

    Witam!
    Wybieram się na południe Europy.
    Oczywiście nie zamierzam gubić mojej VISY Gold (debetowa do eMaxa), ale...
    przypadki chodzą po ludziach! :(
    Chciałabym wiedzieć, czy w razie czego możliwe jest otrzymanie karty zastępczej
    i - jeśli tak - to jak to się załatwia i ile to kosztuje?
    Z góry wielkie dzięki!

    Kitty

  • 2. Data: 2004-10-10 19:03:20
    Temat: Re: Karta zastępcza w mBanku
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    10 Oct 2004 20:42:16 +0200, w <0...@n...onet.pl>,
    "Kitty" <k...@w...pl> napisał(-a):

    > Oczywiście nie zamierzam gubić mojej VISY Gold (debetowa do eMaxa), ale...

    Nie sądziłem, że jeszcze to się wznawia i używa...

  • 3. Data: 2004-10-11 18:30:28
    Od: "Kitty" <k...@w...pl>

    > Nie sądziłem, że jeszcze to się wznawia i używa...

    Owszem. Wznawia się i używa!
    Miałam też kiedyś w mBanku jej kredytowy odpowiednik, ale skusiło mnie BPH.

    No dobra! Ale mi jest potrzebna informacja o możliwości uzyskania karty
    zastępczej. Wie ktoś coś o tym?

    Kitty

  • 4. Data: 2004-10-11 18:56:42
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Kitty wrote:

    > No dobra! Ale mi jest potrzebna informacja o możliwości uzyskania
    > karty zastępczej. Wie ktoś coś o tym?

    Zadzwoń na mLinię, powinni odpowiedzieć.
    Koszty kart zastępczych są tak absurdalne (np. dla kredytowych goldów 250
    USD) że najlepiej zabrać drugą kartę.

    Bogdan B.

  • 5. Data: 2004-10-11 19:57:36
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "Bogdan B." <b...@w...pl> writes:

    > Koszty kart zastępczych są tak absurdalne (np. dla kredytowych goldów 250
    > USD)

    "+ koszty VISA Int."...

    MJ

  • 6. Data: 2004-10-12 11:22:55
    Od: "Kitty" <k...@w...pl>

    > "+ koszty VISA Int."...
    >
    >  MJ

    Kiedy ją wyrabiałam, kartę zastępczą wydawali ZA DARMO (było o tym wyraźnie
    napisane w folderze dostarczanym razem z kartą). Nie wiem jednak, jak jest
    teraz, dlatego pytam.

    Kitty

  • 7. Data: 2004-10-12 19:36:34
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Kitty wrote:

    > Kiedy ją wyrabiałam, kartę zastępczą wydawali ZA DARMO (było o tym
    > wyraźnie napisane w folderze dostarczanym razem z kartą). Nie wiem
    > jednak, jak jest teraz, dlatego pytam.

    Ale chyba nie kartę _zastępczą_ a _duplikat_ karty dają darmo.
    Karta zastępcza zostanie dostarczona czy też będzie do odebrania w krótkim
    czasie za granicą.
    Duplikat zostanie wysłany do domu przez mBank.
    To są dwie różne sprawy. AFAIR duplikat był za darmo, ale zastępcza nie.

    Bogdan B.

  • 8. Data: 2004-10-12 20:55:03
    Od: "Kitty" <k...@w...pl>

> [...]
    > Duplikat zostanie wysłany do domu przez mBank.
    > To są dwie różne sprawy. AFAIR duplikat był za darmo, ale zastępcza nie.

    No może i tak.

    W folderze było tak (mam go przed sobą):

    Visa Gold
    prestiż
    wygoda
    wysoka jakość usług
    bezpłatne usługi dodatkowe
    w przypadku utraty karty za granicą - awaryjna wypłata gotówki lub karta
    zastępcza już w nastepnym dniu roboczym.

    Kitty

  • 9. Data: 2004-10-12 21:10:14
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Kitty wrote:
    > W folderze było tak (mam go przed sobą):
> [...]

    czyli marketing całą gębą :-)

    > w przypadku utraty karty za granicą - awaryjna wypłata gotówki lub
    > karta zastępcza już w nastepnym dniu roboczym.

    Ale już nie pisze że _darmo_
    Te usługi zawsze były drogie.
    Pytałaś na mLinii? Skoro wznawiają tą kartę, to powinien być cennik do niej.

    Bogdan B.

  • 10. Data: 2004-10-13 13:53:07
    Od: "Kitty" <k...@w...pl>

    > Pytałaś na mLinii? Skoro wznawiają tą kartę, to powinien być cennik do niej.

    Pytałam.
    mLinka powiedziała, że... nie ma mozliwości otrzymania żadnej karty zastępczej.
    Głupia była i niedoinformowana, bo dziś dostałam od nich taką odpowiedź na
    mojego maila w tej sprawie:

    Szanowna Pani,

    W odpowiedzi na Pani zapytanie uprzejmie informuję, że jest możliwość
    wydania karty zastępczej Visa Gold w przypadku zagubienia. Karta taka wydawana
    jest za opłatą 250 USD. Karty takie są wydawane przez lokalne Centrum Visa
    Internetional w ciągu 2 dni roboczych z terminem wazności do 3 miesięcy. Są
    one wydawane w miejsce zastrzeżonej karty na skutek zagubienia lub kradzieży.
    W przypadku zaistnienia takiej sytuacji jak zagubienie karty i chęci wydania
    zastępczej należy fakt taki zgłosić do Warty Assistance po numerem telefonu:
    0225298484.

    (...)

    I wszystko jasne. :-(

    Kitty