  • 1. Data: 2004-10-10 18:26:39
    Temat: czy tak można?
    Od: "nurich" <n...@p...pierdu.com>

    Birę kredyt w pko bp na zakup mieszkania. w tym samym banku mam dwa konta:
    firmowe i osobiste. Czy mogę w tym przypadku podać tylko konto osobiste i
    nic nie mówić o działalności gospodarczej? Nie mam za-płaconego Zusu i nie
    spłacę go przed złożeniem wniosku, a dochody z pracy sa wystarczające do
    udzielenia kredytu. Czy bank dowie się że mam u nich to konto firmowe i czy
    nie mówienie o nim wpłynie na decyzję o kredycie?

  • 2. Data: 2004-10-10 19:34:30
    Temat: Re: czy tak można?
    Od: "krab" <k...@k...pl___>

    Użytkownik "nurich" <n...@p...pierdu.com> napisał w wiadomości
> [...]
    czy
    > nie mówienie o nim wpłynie na decyzję o kredycie?

    jako prowadzacy dg - zostanniesz zapewe poproszony m.in o zaswiadczenie z
    zusu o niezaleganiu

  • 3. Data: 2004-10-10 21:08:55
    Od: "nurich" <n...@p...pierdu.com>

    Użytkownik "krab" <k...@k...pl___> napisał w wiadomości
    > czy
    >
    > jako prowadzacy dg - zostanniesz zapewe poproszony m.in o zaswiadczenie z
    > zusu o niezaleganiu

    to wiem. pytanie było inne: czy w opisanej sytuacji mogę wogóle nie mówić o
    DG?

  • 4. Data: 2004-10-10 21:27:07
    Od: Kamil Jonca <k...@g...pl>

    Dnia Sun, 10 Oct 2004 23:08:55 +0200,
    osoba podpisana: nurich <n...@p...pierdu.com>
    napisała:

    [...]
    > to wiem. pytanie było inne: czy w opisanej sytuacji mogę wogóle nie mówić o
    > DG?
    Zwykle biorąc kredyt bediesz poproszony o podpisanie oświadczenia, że
    dane które podałeś są zgodne z prawdą. Jesli przy okazji zataisz długi
    względem ZUS-u to będzie sie to kwalifikowalo jako wyłudzenie.

    Nie prościej poczekać ten miesiąc czy 2 kiedy (jeśli dobrze zrozumiałem)
    spłacisz ZUS?

    KJ

    --
    JIDs: k...@j...aster.pl , k...@j...wp.pl
    Wiesz, tryb tekstowy w Linuksie ma się tak do DOSu

  • 5. Data: 2004-10-10 21:35:38
    Od: "nurich" <n...@p...pierdu.com>

    Użytkownik "Kamil Jonca" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > względem ZUS-u to będzie sie to kwalifikowalo jako wyłudzenie.
    >
    > Nie prościej poczekać ten miesiąc czy 2 kiedy (jeśli dobrze zrozumiałem)

    Ale w tym czasie przepadnie mi mieszkanie ....

  • 6. Data: 2004-10-11 10:48:33
    Temat: Re: czy tak mozna?
    Od: Catbert <virtual_banana_spam@spam_wp.pl>

    On 10/10/2004 11:35 PM, nurich wrote:

    [...]

    > Ale w tym czasie przepadnie mi mieszkanie ....

    No, wiesz, jeżeli posiadając dochody poza tzw. etatem nie możesz wyrobić
    sie z ZUS, który nie jest astronomiczny przy jednoczesnej DG i pracy to
    faktycznie Twoja zdolność kredytowa jest fikcją.
    Jeżeli na załatwienie tej sprawy nie masz od kogo pożyczyć, to w
    przyszłości przy problemach z kredytem też nie będziesz miał - a kredyt,
    to większe wydatki, nie mniejsze.

    Przy kredycie składasz oświadczenie o dochodach - więc jeżeli ich nie
    podajesz w pełni (np. ujemnego dochodu z DG) to poświadczasz nieprawdę -
    bank jak się dowie, to może postawić kredyt w stan natychmiastowej
    wymagalności, nawet jak będzie spłacany regularnie; a jak coś bardzo
    namotasz to i pierdlem może zapachnieć.

    Pzdr; Catbert