  • 1. Data: 2007-07-14 10:12:40
    Temat: Karton-line
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    zabawnie dzis w wybiórczej przekręcono nazwę witryny karcianej
    - jest na końcu cytatu:
    "Karty zbliżeniowe najszybciej znajdą się w kawiarniach, kinach czy na
    parkingach, gdzie liczy się szybkość transakcji. - To wygodne
    rozwiązanie, bo pozwala zaoszczędzić czas. Jednak by szybko się
    przyjęło, punkty handlowo-usługowe muszą zastosować je na szeroką
    skalę - mówi Karol Żwiruk z portalu Kartonline.pl."
    całość na http://gospodarka.gazeta.pl/gospodarka/1,33204,43137
    02.html
    *** blad ***

  • 2. Data: 2007-07-14 14:45:50
    Temat: Re: Karton-line
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Sat, 14 Jul 2007 12:12:40 +0200, "blad"
    <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl> wrote:

    >"Karty zbliżeniowe najszybciej znajdą się w kawiarniach, kinach czy na
    >parkingach, gdzie liczy się szybkość transakcji. - To wygodne

    BTW: ciekawa teoria. Mnie jakoś w kawiarni się zwykle nie spieszy.
    --
    Jarek Andrzejewski

  • 3. Data: 2007-07-14 16:06:50
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > BTW: ciekawa teoria. Mnie jakoś w kawiarni się zwykle nie spieszy.
    > --
    > Jarek Andrzejewski

    pewnie mial na mysli "kawiarnie" z rodzaju McDonald's ;-)

    pozdr.
    RobertS

  • 4. Data: 2007-07-14 17:01:36
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > zabawnie dzis w wybiórczej przekręcono nazwę witryny karcianej
    > - jest na końcu cytatu:

    No i co z tego? Ty nigdy literówki nie zrobiłeś żadnej?

    /*-+

  • 5. Data: 2007-07-14 18:21:24
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Użytkownik RobertS napisał:

    > pewnie mial na mysli "kawiarnie" z rodzaju McDonald's ;-)

    McDonaldsy to są restauracje ;-). Ale coś karcianego przydałoby się np.
    do automatów z kawą bo zabawa z drobnymi mię zdeka irytuje :-)

    Przemek